برند چیتوز در زمینه تولید انواع تنقلات برای نسل های مختلف مردم در سراسر دنیا دارای شهرت است. این امر در طول سال های اخیر با توجه به ظهور رقبای گسترده برای چیتوز بیش از هر زمان دیگری مورد توجه بازاریاب های این برند قرار داشته است. تبلیغات در مسابقه سوپربال یکی از سنت های بازاریابی قدیمی در ایالات متحده محسوب می شود. نکته جالب اینکه به دلیل بینندگان بین المللی امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب جهانی نیز وجود دارد. چیتوز یکی از برندهای ثابت در زمینه تبلیغات سوپربال محسوب می شود. نکته مهم در این میان وقفه های یک ساله میان حضور چیتوز در تبلیغات سوپربال است. این امر در طول دهه های گذشته با هدف تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطب هدف و پرهیز از ایجاد یکنواختی در زمینه مشاهده چیتوز در این رقابت ها پیگیری می شد، با این حال امسال استراتژی چیتوز به طور کلی تغییر کرده است.
چیتوز امسال برای دومین سال پیاپی در تبلیغات مسابقه سوپربال حضور دارد. کمپین جدید چیتوز برای سوپربال با حضور اشتون کاتچر، بازیگر مشهور هالیوودی، طراحی شده است. در ویدئوی رسمی این کمپین اشتون در حال خیره شدن به دوربین مشاهده می شود. بسته پاپ کورن نیز در کنار وی کاملا خالی است. شاید این شروع برای یک تبلیغ تا حد زیادی کلیشه ای باشد، اما در ادامه چیتوز شوک اصلی را به مخاطب انتقال می دهد. وقتی دوربین بر روی صفحه ای که اشتون بر روی آن خیره بود می چرخد، زمان پخش مسابقه سوپربال نمایش داده می شود. بر این اساس چیتوز به طور رسمی اعلام سورپرایزی بزرگ برای سال جدید را اعلام می کند.
منتظر نگه داشتن مشتریان یکی از راهکارهای همیشگی برای بازاریابی بهتر است. برند چیتوز در این میان به بهترین شکل ممکن از این استراتژی استفاده کرده است. شاید این امر در نگاه نخست بسیار کلیشه ای به نظر برسد، اما در بلندمدت تاثیر بسیار مطلوبی بر روی مشتریان بر جای می گذارد.