براساس گزارش رسمی اپل، این برند در سه ماهه نخست سال 2021 موفق به ثبت رکورد 114.4 میلیارد دلار کسب سود شده است. نکته جالب در این میان گذشت یک سوم از سه ماهه نخست سال 2021 است. این امر به معنای احتمال افزایش این رکورد در دو ماه باقی مانده است. اپل در میان معدود برندهای موفق در زمینه عبور از بحران مالی کرونا قرار دارد. این برند در مقایسه با سال گذشته رشد 21 درصدی در سوددهی را تجربه کرده است.
فروش جهانی آیفون، به عنوان محبوب ترین محصول اپل، در سال جاری 17 درصد افزایش داشته است. بر این اساس آیفون 12 در سال 2021 نزدیک به 66 میلیارد دلار برای این برند سودآوری داشته است. اگر از طرفدارهای برند اپل باشید، به خوبی از فعالیت این برند در زمینه خدمات مربوط به تلویزیون هوشمند و همچنین راه اندازی درگاه پرداخت ویژه اپل پی اطلاع دارید. این خدمات اپل در سال 2021 با 24 درصد افزایش سوددهی مواجه بوده است. این امر به معنای پایان بحران مالی کرونا برای یکی از بزرگترین برندهای دیجیتال محسوب می شود. نکته جالب اینکه سایر غول های عرصه دیجیتال نیز به تدریج در حال ایجاد تغییرات اساسی در وضعیت مالی شان هستند. این امر به معنای فعالیت هرچه بهتر غول های دنیای دیجیتال در سال 2021 خواهد بود.
اپل در طول دوران کرونا با کاهش شدید در زمینه سودآوری و فروش مواجه شده بود. این امر ضررهای هنگفتی به این غول دنیای دیجیتال زد، با این حال استراتژی اپل برای سال 2021 تا به اینجا همراه با موفقیت بسیار زیادی بوده است. براساس گزارش خبرگزاری CNBC، اپل در راستای تعامل مناسب با مخاطب هدف اقدام به ایجاد تغییرات اساسی در فعالیت تبلیغاتی اش نیز کرده است. این تغییرات برای نخستین بار در بهار سال 2021 رونمایی خواهد شد. بنابراین طرفدارهای برند اپل باید منتظر تغییرات بسیار زیادی در حوزه تبلیغات این برند باشند.