آدیداس و پلوتون دارای نقاط مشترک بسیار زیادی در عرصه کسب و کار هستند. هر دو برند در زمینه تولید لوازم ورزشی فعالیت دارند. شاید تنها تفاوت در این میان تولید لوازم حرفه ای نظیر تردمیل و دوچرخه ثابت از سوی پلوتون باشد. این امر همکاری میان دو برند را به نوعی همراه با زنجیره مشتریان می کند. همکاری تبلیغاتی میان برندهایی که به طور مستقیم رقیب هم هستند، اغلب اوقات به شکست منتهی می شود بنابراین انتخاب آدیداس و پلوتون برای همکاری با هم هوشمندانه است.
بسیاری از مردم در طول دوران کرونا اقدام به انجام حرکات ورزشی در خانه کرده اند. این امر بازارهای ورزشی را بیش از هر زمان دیگری داغ کرده است. کسب و کارهای مختلف برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور ویژه ای در این عرصه حضور پیدا می کنند. آدیداس و نایک از جمله برندهای قدیمی در زمینه ارائه توصیه های ورزشی در اپ های رسمی شان هستند. این امر با همکاری تازه آدیداس و پلوتون وارد فاز جدیدی شده است. نخستین کمپین بازاریابی مشترک این دو برند تحت عنوان «آدیداس و پلوتون SS21» به تازگی رونمایی شده است. نکته جالب در این میان مدیریت مرکزی تیم بازاریابی پلوتون بر روی طراحی این کمپین است. چنین امری برای برندها دارای اهمیت محوری است.
استفاده از حرکات تمرینی کامل در خانه بسیار مهم است. ورزشکاران حرفه ای در دوران قرنطینه نیاز به تمرینات کاملی دارند. این امر در مورد مردم علاقه مند به ورزش نیز مصداق دارد. به هر حال هیچ کس تمایلی به ورزش ناهماهنگ و غیرمتوازن ندارد. همین امر آدیداس و پلوتون را در زمینه طراحی برنامه ورزشی شان به شدت سختگیر کرده است. این دو برند در فرآیند طراحی برنامه ورزشی شان از قهرمانان رشته های مختلف و مربی های حرفه ای کمک گرفته اند. این امر به اندازه کافی برای افزایش سطح حرفه ای کمپین این برند کافی به نظر می رسد.
نخستین برنامه ورزشی آدیداس و پلوتون در کمپین تبلیغاتی مشترک شان شامل 11 مجموعه با توجه به شرایط مختلف کاربران است بنابراین در عمل نوعی شخصی سازی از سوی تیم بازاریابی این دو برند را مشاهده می کنیم. امروزه استفاده از این نکات دارای اهمیت بسیار زیادی است. ورزشکاران در سطوح مختلف و مقیاس تمرینی مختلف امکان استفاده از یک برنامه مشخص را ندارند. بنابراین باید به وضعیت هر کدام از ورزشکاران برای ارائه تمرین های مختلف توجه نشان دهیم. در غیر این صورت توصیه های موردنظر هیچ علاقه ای در ورزشکاران ایجاد نخواهد کرد.
مطلب مرتبط: سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری بازاریاب ها در مسابقات ورزشی
آدیداس در رونمایی از کمپین تازه اش اقدام به رونمایی از هودی و کفش های ورزشی منحصر به فردی نیز کرده است. قیمت هر کدام از محصولات ویژه این برند برای کمپین تازه اش بین 30 تا 85 دلار تخمین زده می شود. نکته مهم اینکه آدیداس هنوز قیمت نهایی برای این محصولات مشخص نکرده است. دلیل این امر برنامه آدیداس و پلوتون برای رونمایی از کمپین شان در هفته آینده است بنابراین هنوز برخی از نکات مهم در این رابطه از سوی این برند تعیین نهایی نشده است.
برنامه کامل آدیداس و پلوتون برای ورزشکاران در قرنطینه و محدودیت های کرونایی فقط محدود به مجموعه ای از تمرین های شخصی سازی شده نیست. نکته مهم در این میان تعیین برنامه غذایی و نظارت بر روی آن با استفاده از اپ رسمی آدیداس و پلوتون است. این امر ورزشکاران را به زندگی حرفه ای نزدیک تر می کند. بسیاری از مردم در طول دوران قرنطینه با مشکل اضافه وزن مواجه شده اند. این امر به طور ویژه ای از سوی مدیران ارشد آدیداس و پلوتون مدنظر قرار گرفته است. رژیم غذایی موردنظر برای ورزشکاران نیز از سوی کارشناس های معتبر تغذیه و تیمهای نظارتی آدیداس تایید شده است بنابراین تاثیرگذاری آن بر روی ورزشکاران به طور قابل ملاحظه ای بالا خواهد بود. چالش اصلی در این میان اعتماد مردم به استفاده از توصیه های رژیمی مختلف است. افراد غیرمعتبر در این حوزه به طور مداوم اظهارنظر می کنند بنابراین آدیداس با همکاری برخی از کارشناس های حرفه ای جایی برای شک و تردید باقی نگذاشته است.
تمرین های ورزشی کمپین آدیداس و پلوتون شامل استفاده از محصولات پلوتون نیز می شود. این امر تمرین هایی نظیر دویدن بر روی تردمیل و همچنین استفاده از دوچرخه ثابت را شامل می شود. با این حساب همکاری موردنظر برای هر دو طرف مفید است.