یکی از چیزهایی که مرا ناامید می کند این است که کارآفرینان، قبل از اینکه روی یک شرکت کار کنند، سخت تلاش می کنند تا یک برند شخصی بسازند یا اینفلوئنسر شوند. ما به این دلیل به سراغ کسب وکار می رویم که برایمان سودمند باشد و زندگی را بهتر کند.
اما هنوز هم در دنیای پر از ستایش ستاره های هالیوودی که در آن، چیزی که به چشم می آییم از چیزی که واقعا هستیم مهم تر است، گم شده ایم.
ما اینفلوئنسر بودن را به یک عنوان شغلی تبدیل کرده ایم که مردم دوست دارند و به آن احترام می گذارند. ما همچنین یک فرآیند را که قبلا به صورت ارگانیک اتفاق می افتاد در نظر گرفتیم و آن را به فرآیندی ثابت و رسمی با قوانینی برای پیروی تبدیل کردیم. تمام کنفرانس ها حول جلسه و ارتباط با ستاره های آنلاین می چرخد. اما می دانید بیرون از این کنفرانس ها می توانید بسیاری از این اینفلوئنسرها را ببینید که در رستوران کار می کنند و کارهای غیراینفلوئنسری دیگری برای گذران زندگی دارند، زیرا اکثر ستاره های آنلاین، پولی ندارند.
فالوئر به معنای ثبات مالی نیست
زمانی که فالوئرهای زیادی دارید، باید بتوانید یک شرکت سودمند بسازید، اما پشت این زرق و برق زیاد، به یک مدل کسب وکار محکم احتیاج دارید. اگر می خواهید تجدید نظر کنید، در اسرع وقت به دنبال راهی برای یافتن حمایت مالی بوده و یک فهرست ایمیل و چک نقدی داشته باشید. اگر می خواهید با کانال کمدی یوتیوب خود بانک بسازید، مردم باید بتوانند از شما امتیاز بخرند، آن را مجانی نگذارید.
یک میلیون راه برای پولی کردن کاری که دوست دارید انجام دهید وجود دارد. اگر می خواهید فالوئرهای تان دست به جیب شوند، باید ارزش زیادی برای آنها قائل باشید. در اینجا شش نکته برای سودمند و محبوب بودن آمده است:
۱. سمج و خودرأی باشید
برخی افراد نمی توانند بسیار توئیت کنند یا ویدئوهای زیادی بسازند. مخاطبان زیادی دارند و مردم به تمام حرف های شان اهمیت می دهند. حتی اگر هر چیزی را که یک فرد سمج می گوید دوست ندارید، انتخابی جز گوش دادن ندارید. آنها بحث را پیش می کشند و اهمیت نمی دهند شما از آنها خوش تان می آید یا نه.
۲. آموزش بدهید
بهترین راه برای بالا بردن خود، بالا بردن افراد اطراف تان است.
کار را دوست داشته باشید. هرچیزی را که می دانید آموزش دهید. رازهای خود را آموزش دهید. قدم به قدم کاری که انجام می دهید و نحوه انجام آن را به دیگران یاد دهید. شکست های تان را نیز مانند موفقیت های تان علنی کنید. از هر درسی در زندگی به عنوان یک پند و نصیحت استفاده کنید.
به یاد داشته باشید: هیچ کس به یک متخصص ساکت گوش نمی دهد.
۳. قانون شکن باشید
افراد مفید سعی می کنند تمام سدها را از سر راه بردارند تا به مخاطبان شان کمک کنند که وقت شان را صرف قوانین نکنند. آنها وقت ندارند بپرسند آیا آن را به شیوه درست انجام می دهند یا نه. یکی از بدترین کارهایی که می توانید بکنید این است که به فهرست شخص دیگری نگاه و آن را در بازاریابی خود اعمال کنید. هیچ دو فرد یا شرکتی یکسان نیستند. ماموریت و اهداف خود را تعیین کنید، سپس در طول مسیر، قوانین خود را بسازید.
۴. خجالت نکشید
گاهی وقت ها افراد از به اشتراک گذاشتن دانش خود می ترسند، زیرا نمی خواهند خود بزرگ بین به چشم بیایند. ممکن است نخواهند درباره یک موضوع بحث برانگیز حرف بزنند، اما اگر شما درمورد تخصص خود صحبت نکنید، شخص دیگری این کار را انجام می دهد.
من سال ها پیش، خجالتی بودن را کنار گذاشتم. می دانم که گاهی وقت ها احمق به نظر می رسم. می خواهم اشتباه کنم. مسئله متخصص بودن در زمینه کاری که پیش می آید، ترجیح می دهم به دیوار بخورم تا اینکه خود را در گوشه پنهان کنم.
۵. پولی کردن
اگر فاولوئینگ های زیاد آنلاین با پول برابر باشد، دنیا پر از میلیونر خواهد بود. اینجا دقیقا همان بخش از کسب وکار است که قانون ۲۰/۸۰ کاربرد دارد. ۸۰درصد پول آنلاین، از ۲۰درصد مردم به دست می آید. جریان درآمد را چگونه شروع می کنید؟ چگونه ۱۰۰۰۰ مشترک یوتیوب را جذب می کنید و از آنها پول به دست می آورید؟ آنها را در اسرع وقت از یوتیوب بیرون برده و در فهرست ایمیل خود قرار دهید. سپس به آنها چیزی بدهید که بخرند. یک چیز را برای افرادی که پول زیادی ندارند ارزان کنید و برای کسانی که دوست تان دارند و می خواهند ۱۰۰۰ دلار خرج کنند، گران کنید. به محض اینکه ترافیک و فالوئینگ آنلاین شما افزایش پیدا کرد، محصولاتی را توسعه دهید که زندگی آنها را بهتر کنند.
۶. پلتفرم خود را داشته باشید
یکی از مهم ترین توصیه های اینترنتی من این است: امپراتوری خود را روی زمین دیگران بنا نکنید. حقیقت تلخ درباره رسانه اجتماعی که اکثر مردم فراموش می کنند این است که شما اطلاعات پلتفرم رسانه اجتماعی خود را ندارید. شما صاحب هیچ کدام از فالوئرهای تان نیستید. دیده ام که صفحات طرفداری فیسبوک با ۵۰۰۰۰ فالوئر، بی هیچ توضیحی بسته شده اند.
برای ستاره های Vine چه اتفاقی افتاد؟
لطفا وب سایت و فهرست ایمیل خود را بسازید. می توانید از این هم بالاتر رفته و سایت رسانه اجتماعی خود را با ابزاری مانند بادی پرس بسازید. اما، همین امروز، ساختن امپراتوری تان را روی زمین خود شروع کنید. به مردم می گویم همیشه تصور کنند که اگر یکی از این سایت های رسانه اجتماعی از بین برود، کسب وکارشان چه می شود. اگر این بر جریان به وجود آمدن کسب وکار جدید تأثیر می گذارد، پس کارهایی برای انجام دارید.
برندینگ کاری است که همه ما باید انجام بدهیم. بگذارید بیشتر آن به صورت طبیعی اتفاق بیفتد.
برند شما انعکاس شخصیت شماست. آن را جعل نکنید. روی خودتان بودن و شفاف بودن کار کنید و مسائل بعدی به طور طبیعی اتفاق می افتند.