یکی از دغدغه های هرروزه ما داشتن کاربران متعهد است. برای متعهد کردن کاربران در بازاریابی محتوایی یکی از این تکنیک ها استفاده از ویدئوهای چندقسمتی است. همان گونه که رسانه ها دارند به سمت ویدئویی شدن می روند، مهم است بدانیم که نوعی از ویدئو مؤثرتر خواهد بود.
حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.
در اینجا به نقل از ibazaryabi برخی روش های آشنا برای محتواهای ویدئویی برند را آورده ایم.
- کوتاه نگه داشتن آن.
- یک فرمت مربعی بهتر از مستطیلی است.
- برای ویدئو عنوان بگذارید.
- بگذارید تصاویر حرف بزنند. به صورت تصویری صحبت کنید.
در آخر یک توصیه حیاتی و نهایی به شما می کنیم که کمتر به آن توجه می شود.
ویدئو را به صورت اپیزودیک درست کنید.
اگر هدف متعهد کردن مخاطبان است، برای برند بهتر است که روی سریالی کردن ویدئوها سرمایه گذاری کند.
یک ویدئوی تکی ویروسی برای تبلیغاتچی ها هنوز رؤیا است.
به یاد داشته باشید اگر بتوانید ویدئویی بسازید که بتواند 6میلیون بازدید بگیرد شما احتمالا ایده سری سازی را پشت سر گذاشته اید.
اما احتمالا شما نمی توانید. بهتر این است که ویدئوهای بخش به بخش بسازید. این کار درست مانند سپردن پول خود برای خرید چندین سهام به جای سرمایه گذاری یک جای آن است.
سریالی کردن شانس بیشتری برای برند دارد تا با مشتریان پیوند عاطفی برقرار کند.
ما به این مسئله که بتوانیم با یک ویدئوی تکی مخاطب را متعهد کنیم باید شک کنیم.
عددها داستان را بیان می کنند. مخاطبان تمایل دارند ویدئوهای بی وقفه را تماشا کنند. یعنی ویدئوهای تکی. اما در مقابل عده خیلی بیشتری هم تمایل دارند که بیشتر از یکی یا تمام آن را تماشا کنند.
مسئله بزرگ تر این است که چگونه با سریالی کردن ما فیلم ها را چگونه مصرف می کنیم.
امروزه طبع اغلب مردم به این صورت شده است که مایلند ویدئوهای سریالی را در تلویزیون تماشا کنند.
فیلم هایی به سبک هالیوود که فیلم های بلند و یک جا است البته همچنان طرفدار دارند.
در دنیای دیجیتال، ما تمایل داریم زمان مشاهده فیلم ها را صرفه جویی کنیم. سریالی کردن به نوعی پاسخی بصری به این خواسته مخاطبان استف بنابراین با سریالی کردن شما می توانید بهتر با مخاطبان تان وصل شوید.