یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید پکیج استخر با پایین ترین قیمت سیستم گرمایش استخر خانگی

یکی از موارد بسیار مهم و مورد نیاز برای استخرهای خانگی، نصب و راه اندازی پکیج گرمایشی استخر برای این محیط است. یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور، پکیج گرمایشی استخر خانگی است که برای استخرهایی با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. استخرهای خانگی ممکن است شامل قسمت جکوزی و نیز سرویس های بهداشتی، رختکن و حمام نیز باشد. تأمین هوا و آب گرم مورد نیاز برای این فضاها نیز باید در نظر گرفته شود. پکیج های گرمایشی خانگی برای این موارد نیز طراحی و تولید می شوند. البته باید در زمان خرید این تجهیزات، به این موارد اشاره کرده و از فروشنده بخواهید نوع مناسب را معرفی نماید.

قیمت این پکیج ها نیز متغیر است و عوامل زیادی در تعیین این قیمت تأثیرگذار هستند. قبل از راه اندازی و نصب پکیج لازم است تمامی اطلاعات مانند فضایی که در اختیار دارید، تعداد دفعات استفاده از استخر و ... مورد توجه قرار گیرند. 

خرید پکیج استخر انعکاس با پایین ترین قیمت سیستم گرمایش استخر خانگی

بررسی عوامل تأثیرگذار در قیمت پکیج گرمایشی استخر خانگی

عوامل زیادی هستند که در تعیین قیمت نهایی پکیج گرمایشی استخر خانگی تأثیر مستقیمی دارند. این عوامل عبارت اند از:

کیفیت قطعات بکار رفته در تولید پکیج

پکیج هایی که برای استخرهای خانگی تولید می شوند، همان قطعاتی را دارند که برای سایر استخرهای عمومی در نظر گرفته می شوند. ممکن است توان حرارتی این دستگاه ها به علت استفاده محدودتر ، کمتر در نظر گرفته شود. قطعات داخل پکیج استخری انعکاس عبارت از دیگ استیل یا فولادی، دریچه هوا، مشعل، ،شیر اطمینان، ترموستات، فشارسنج و فشارشکن ، کویل حرارتی مسی، منبع انبساط بسته، شیر یک طرفه ، شیر دو طرفه ،شیر فشارشکن، شیر تخلیه و تابلو برق اتوماتیک می باشد. تمامی این قطعات می توانند با کیفیت های مختلف تولید و در قسمت داخل دستگاه تعبیه شوند. هرچه کیفیت آن ها بالاتر باشد، عملکرد بهتری داشته و در نتیجه طول عمر بیشتری نیز دارند. البته برای خرید پکیج استخری انعکاس که کیفیت بالاتری دارد، شاید قیمت بیشتری را نیز باید پرداخت کنید. ولی با توجه به کاربرد این دستگاه و عدم تعویض مکرر آن، بهتر است کیفیت و مرغوبیت را فدای پرداخت بهای کمتر نکنید.

برند و مارک محصول

امروزه کارخانجات مختلفی اقدام به طراحی و تولید پکیج های استخری خانگی یا عمومی می کنند. برندهای داخلی و خارجی این محصولات در بازار موجود هستند. برای خرید بهترین پکیج استخری، بهتر است از مارک های معتبر و شناخته شده خرید کنید. با اینکه قیمت محصولات این کارخانجات کمی بیشتر از سایر موارد است، ولی اطمینان از نحوه عملکرد و رضایت از آن ارزش این سرمایه گذاری را دارد. محصولات خارجی نیز در این بین مطرح هستند. معمولاً این کالاهای وارداتی به دلیل کیفیت مطلوب تر و نیز هزینه هایی مانند گمرک و ... قیمت بیشتری دارند. ولی می توان با اطمینان گفت محصولات داخلی از نظر کیفیت و قابلیت گرمایش محیط و آب گرم قابل رقابت با این تجهیزات خارجی هستند. در عوض قیمت پایین تری نیز دارند. بنابراین با خرید محصولات داخلی نه تنها از کیفیت بالایی بهره مند می شوید، هزینه کمتری را نیز برای خرید پکیج استخر خانگی پرداخت می کنید.

خرید پکیج استخر انعکاس با پایین ترین قیمت سیستم گرمایش استخر خانگی

ضمانت نامه محصول

داشتن گارانتی و ضمانت نامه باعث می شود تا از خرید خود مطمئن شوید و نگرانی در مورد تعویض یا تعمیر پکیج استخر نداشته باشید. معمولاً کارخانجات و تولیدکنندگان معتبر، محصولات خود را ضمانت می کنند. دلیل آن نیز اطمینان از کیفیت کالا است. بنابراین بهتر است در زمان خرید به این نکته اشاره کرده و پکیج هایی را بخرید که این کارت گارانتی را داشته باشند. مسلماً پکیج استخری گارانتی دار قیمت بیشتری دارند، ولی اطمینان از خرید باعث می شود تا با رضایت هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

نوع سیستم گرمایشی استخر

پکیج های گرمایشی استخر دارای انواع مختلفی بوده و برای هدف ها و نیازهای مختلفی طراحی و ساخته می شوند. در زمان خرید و تعیین قیمت باید به این نکته اشاره کنید. برخی از این پکیج ها تک کاره هستند و برای گرم کردن آب استخر خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. در این صورت قیمت کمتری نیز دارند. نوع بعدی آن هایی هستند که هم می توانند آب گرم مورد نیاز برای استخر را تأمین کننده و هم برای جکوزی مناسب هستند. اگر در استخر خود از جکوزی نیز استفاده می کنید، بهتر است این نوع پکیج را تهیه نمایید. نوع دیگر این سیستم ها که سه کاره هستند، می توانند محیط اطراف استخر را نیز گرم نمایند. برای افرادی که استخر روباز دارند و یا اینکه در شرایط آب و هوایی سرد هستند این گزینه مناسب تر است. البته باید به فصول سرد سال و استفاده از استخر نیز توجه کنید.

اگر تمایل دارید در فصل زمستان نیز از استخر خانگی خودتان استفاده کنید، بهتر است به این گزینه توجه بیشتری کنید. نوع چهارکاره این محصولات می توانند غیر از تولید آب گرم برای استخر و جکوزی و نیز هوای مطبوع برای اطراف استخر، فضاهای دیگری نیز مانند سرویس بهداشتی، حمام و رختکن را نیز پوشش دهند. هم هوای گرم و هم آب گرم برای این قسمت های استخر تولید می کنند. هرچه کارایی این تجهیزات بالاتر برود، قیمت آن ها نیز بیشتر می شود. ولی از آنجایی که پکیج طول عمر زیادی داشته و مرتباً تعویض نمی شود، بهتر است در زمان خرید به کارایی آن بیشتر از قیمت توجه کنید.

نوع سوختی که مصرف می کند

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصولات، نوع سوخت مصرفی آن ها است. پکیج استخر خانگی معمولاً تک گانه و یا دوگانه سوز هستند. بیشترین سوخت و مناسب ترین آن ها، گاز است. این گاز می تواند از نوع شهری یا گاز مایع تأمین شود. البته می توانید برای صرفه جویی در هزینه پرداخت سوخت، از گازوئیل نیز کمک گرفته و نوع دوگانه سوز را انتخاب کنید. طبیعتاً قیمت بیشتری باید پرداخت شود، ولی اگر استفاده از استخر زیاد است گزینه مناسب تری می باشد.

هزینه نصب و راه اندازی پکیج گرمایشی

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت تمام شده پکیج گرمایش استخر روباز تأثیر می گذارد، هزینه نصب و راه اندازی این محصولات است. معمولاً پکیج های گازی برای نصب نیاز به پرداخت هزینه کمتری دارند. زیرا اصولاً نصب این پکیج ها راحت بوده و نیاز به مهارت و تخصص زیادی ندارد. همچنین پکیج های گازی یا گازوئیلی در زمان بسیار کوتاه، آب و هوا را گرم می کنند و نیاز به صرف زمان زیاد برای گرم کردن و هدر رفت سوخت بیشتری نمی باشد. این تجهیزات هزینه نگهداری کمتری نیز دارند، زیرا به ندرت دچار مشکل و عیب می شوند و در نتیجه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

در زمان خرید پکیج گرمایش استخر خانگی به چه مواردی باید توجه شود؟

بهتر است قبل از تعیین قیمت و خرید محصولاتی مانند پکیج گرمایشی برای استخرهای خانگی به مواردی توجه شود. توصیه می کنیم در زمان سفارش در خصوص موارد زیر با فروشنده مشورت نموده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. این موارد عبارت اند از :

اینکه ابعاد استخر خانگی در چه حدود است؟ برای استخرهای کوچک و متوسط بهتر است از پکیج هایی خرید کنید که توان کمتری داشته و در نهایت نیز هزینه کمتری را پرداخت نمایید. در صورتی که ابعاد استخر خانگی بزرگ است، لازم است توان دستگاه پاسخگوی نیاز شما باشد.

شرایط آب و هوایی

معمولاً مناطق سردسیر و کوهستانی نیاز به پکیج های گرمایشی قوی تری دارند. زیرا بیشتر فصول سال سرد و معتدل است و گرم نگهداشتن محیط استخر و آب آن کمی سخت تر است. بنابراین در زمان خرید به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی محل ساخت استخر دقت کنید.

خرید پکیج استخر انعکاس با پایین ترین قیمت سیستم گرمایش استخر خانگی

نوع استخر

در زمان سفارش پکیج گرمایشی استخر خانگی به نوع استخر اشاره کنید. استخرهای روباز و سرپوشیده با هم متفاوت بوده و در نتیجه باید انتخاب های مختلفی داشته باشید. گرم نگهداشتن استخرهای روباز کمی سخت تر است و باید از پکیج هایی کمک بگیرید که بتواند محیط و اطراف استخر را نیز گرم نگهدارد. البته این موضوع برای فصول سرد سال بسیار مهم است. در فصول گرم معمولاً با مشکل کمتری مواجه می شوید.

نوع پکیج گرمایشی

در زمان خرید به نوع پکیج و اینکه چندگانه باشد، توجه کنید. اگر تنها می خواهید آب استخر خانگی گرم باشد، نوع تک گانه و در غیر این صورت از دیگر مدل های این پکیج ها سفارش دهید. هر کدام کارایی متفاوت و قیمت مشخصی دارند که بنا به نیاز می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

کلام آخر

خرید پکیج گرمایشی برای استخر های خانگی مانند سایر استخرهای عمومی و تفریحی است. عوامل زیادی در قیمت این پکیج ها تأثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به کیفیت قطعات، نوع برند و دارا بودن گارانتی، نوع پکیج و چند گانه بودن آن، ابعاد و نوع استخر و شرایط آب و هوایی و ... اشاره کرد. مجموعه تولیدی پکیج های گرمایشی استخر انعکاس به عنوان یکی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصولات، این پکیج های را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. تنها کافی است با مشاوران و متخصصان این مجموعه تماس گرفته و پکیج مورد نیاز خود را با بهترین شرایط سفارش دهید. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hqk3NMIU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه