یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه اینستاگرام تبدیل به یکی از ابزارهای اجتماعی قوی شده است که هم می­توان آن را به عنوان یک رسانه و هم به عنوان یک بستر مناسب برای کسب و کار در نظر گرفت. جذب فالوور واقعی یکی از دغدغ­ه هایی است که بسیاری از صاحبان پیج ­های مختلف با آن روبرو هستند. در واقع می­توان گفت تعداد فالوور واقعی با دیده شدن یک پیج در اینستاگرام رابطه مستقیمی دارد. به این معنی که هر چه تعداد فالوورهای یک پیج افزایش پیدا کند، میزان دیده شدن پیج نیز افزایش پیدا می­ کند.

الگوریتم­های اینستاگرام بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده­ اند، به همین دلیل توصیه می کنیم که از جذب فالوور های فیک به شدت خودداری کنید. در ادامه در مورد دلایل این مبحث توضیحاتی ارائه خواهیم داد. امروزه راه ­های افزایش جذب فالوور واقعی در اینستاگرام بسیار زیاد است. از خرید فالوور واقعی گرفته تا استفاده از ربات ­های اینستاگرامی همه روش ­هایی هستند که برای جذب فالوور واقعی کاربرد دارند. جذب یا خرید فالوور واقعی می­تواند به صورت چشمگیری به رشد پیج شما کمک کند. اگر به دنبال این هستید که در مدت زمان دو الی سه روز فالوورهای واقعی پیج خود را افزایش دهید، خرید فالوور تضمینی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

چگونه فالوور واقعی جذب کنیم؟

چگونه فالوور جذب کنیم خرید فالوور واقعی دروغ یا واقعیت؟

همانطور که در پاراگراف پیشین اشاره کردیم یکی از دغدغه­ های اصلی صاحبان پیج های بزرگ و کوچک جذب فالوور واقعی است. چه پیج یک صاحب کسب و کار باشد چه پیج یک اینفلئونسر یا بلاگر. تمامی این افراد دغدغه افزایش فالوور واقعی را دارند. در ادامه به معرفی روش ­هایی برای جذب فالوور واقعی خواهیم پرداخت.

اکسپلور را جدی بگیرید

یکی از مطمئن­ ترین روش­هایی که برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام وجود دارد، اکسپلور است. طبق یک پژوهش انجام شده درسال 2018 – 2019 اکسپلور موثرترین راه برای جذب فالوور شناخته شده است. اما شاید با خود فکر کنید که چطور یک پست می­تواند وارد اکسپلور شود تا بتواند بازدید و لایک بیشتری بگیرید تا به تبع آن فالوور بیشتری جذب پیج شود؟ در واقع پست شما باید به صورتی طراحی شود که برای فالوورهای پیج خودتان جذاب باشد. همین موضوع باعث می شود که لایک و کامنت و بازدید بالاتری داشته باشد.

در پست­های چند آلبومی می­توانید مخاطب را تشویق کنید تا پست را به دوستان یا فالوور و فالوویینگ­های خود ارسال کند. همین موارد باعث می­شوند که پست در اکسپلور اینستاگرام دیده شود. در واقع اکسپلور را می­توان نقطه قوت اینستاگرام نسبت به سایر شبکه­ های اجتماعی برشمرد. اگر پست­ های شما محتوای عالی داشته باشند، طبق الگوریتم­ های اینستاگرام می­توانند در اکسپلور دیده شوند. از طرفی هشتگ­ گذاری پست­ها و همچنین کپشن های مناسب می­توانند در جذب فالوور واقعی در اینستاگرام بسیار کمک کننده باشند.

پیج را شخصی نکنید و هشتگ گذاری کنید

اگر افزایش و جذب فالوور واقعی برای شما حائز اهمیت است، پیج خود را Private یا شخصی نکنید. در این صورت بسیاری از افراد به استوری و پست­های شما دسترسی ندارند. این روش نیز می­تواند برای جذب فالوور واقعی بسیار موثر باشد.

هشتگ ­گذاری را فراموش نکنید. پیج شما در مورد هر موضوعی است، باید هشتگ ­گذاری های لازم را انجام دهید. بسیاری از افراد موضوعات مورد علاقه خود را از طریق هشتگ پیدا می­کنند. هشتگ ­گذاری را هم می­توانید در بیو پیج و در کپشن پست ها انجام دهید. هشتگ­های داخل استوری تقریبا موقتی هستند، اما می­توانند مفید باشند.

البته هشتگ بر روی استوری نباید با بی سلیقگی انجام شود که مخاطب از محتوا غافل بماند. هشتگ ­گذاری امروزه یکی از روش­ های مطمئن است که می­تواند به دیده شدن پیج شما کمک بسیار بزرگی کند. برای هر پست تا 30 هشتگ می­توانید قرار دهید.

در محتوا خلاقیت به خرج دهید

برای جذب فالوور واقعی در تولید محتوای مناسب و حرفه ای خلاقیت به خرج دهید. با مطالب دروغین و به اصطلاح زرد اعتبار پیچ خود را کاهش ندهید. سعی کنید اگرپیج آموزشی دارید منبع معتبری برای مطالب و محتواهای خود ارائه دهید. محتوای خلاقانه لایک بیشتری می­گیرد و مسلما بیشتر دیده خواهد شد و در جذب فالوور واقعی تاثیر بسیاری خواهد داشت.

به اصطلاح به مخاطب خود تایم لاین بدهید تا مخاطب پست شما را لایک و آن را برای بقیه ارسال کند. ارتباط میان پست و کپشن را فراموش نکنید. محتوای بی­ربط در پایین پست نگذارید. همین موضوع مخاطب را زده می­کند. کاربران خود را در نظر بگیرید و متناسب با ادبیات آن­­ها کپشن نویسی کنید. در هر صورت احترام به مخاطب را فراموش نکنید. در پست های آلبومی شما می­­توانید اصطلاحا تبلیغات زیرپوستی انجام دهید. زمانی که مخاطب را برای اشتراک­ گذاری و ذخیره کردن پست تشویق می­کنید، یک تبلیغ برای پست خود انجام داده ­اید.

با پیچ ­های دیگر تبادل داشته باشید

از دیگر روش ­های جذب فالوور واقعی تبادل زدن با دیگر پیج ­ها است. این موضوع کمک بسیاری به رشد صفحه می­کند. این نکته را فراموش نکنید که به جرات می­توان گفت اینستاگرام یک شبکه اینفلئونسرپرور است که تبادل زدن می تواند به رشد افرادی که با هم همکاری دارند، کمک بسیاری کند. در واقع در این مسیر می­ توانید با دیگر پیچ ­ها کلیپ تولید کنید یا محتوای مشترک داشته باشید. شاید همین حالا که این مطلب را می­خوانید اینفلئونسرهایی در ذهن شما تداعی شدند که با هم کلیپ مشترک داشتند. همین موضوع باعث دیده شدن بیشتر این افراد شد.

اگرمحتواهای جذابی داشته باشید مسلما کاربر پیج شما را فالوو خواهد کرد. البته مبحث تبادل با تبلیغ متفاوت است. تبلیغ نیز می­تواند یکی از روش­ های جذب فالوور واقعی محسوب شود. در بحث تبلیغات با پیج های همکار این کار را انجام دهید. از طرفی نباید تبلیغ را در صفحات بی­ربط بسوزانید.

هایلایت ها را در جذب فالوور واقعی جدی بگیرید

جذب فالوور واقعی همانطور که اشاره شد یکی از دغدغه های اصلی صاحبان پیج­ های مختلف است. اگر شما یک پیج آموزشی و یا کسب و کار دارید حتما برای پیج خود هایلایت داشته باشید. هایلایت به مخاطب شما اجازه می­دهد که در مورد پیج شما اطلاعات کافی را کسب کند و در صورت تمایل پیج را فالوور نماید. فراموش نکنید که همین هایلایت­ ها می­توانند در جذب فالوور واقعی بسیار کاربردی باشند. برای مثال اگر پیج فروشگاهی دارید می­توانید هایلایت­ هایی با نام های متفاوت مانند تخفیف ویژه، درباره ما، رضایت مشتریان و ... ایجاد کنید.

فراموش نکنید بسیاری از افراد حوصله ندارند که به دایرکت پیج مراجعه کنند و در مورد کسب وکار شما سوال بپرسند اما ترجیح می­دهند یک مطلب از پیش آماده را مطالعه کنند. هایلایت ­ها بهترین روش برای این منظور هستند.

خرید فالوور واقعی راهی تضمینی است یا خیر؟

چگونه فالوور جذب کنیم خرید فالوور واقعی دروغ یا واقعیت؟

روش­ هایی که در پاراگراف­ های پیشین ذکر شد را می توان روش­ های تضمینی برای جذب فالوور برشمرد. اما تمامی این روش ­ها نیاز به زمان دارد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. اما اگر شما می­خواهید فالوورهای پیج خود را در زمان کوتاهی افزایش دهید، پیشنهاد ما به شما خرید فالوور واقعی است. خرید فالوور تضمینی را باید از سایت ­های معتبر انجام دهید.

فالوور فیک می­تواند آسیب بسیار زیادی به پیج شما وارد کند. اگر شما یک پیج فروشگاهی دارید و محصولات خود را در داخل ایران به فروش می­رسانید در صورت تمایل به خرید فالوور پیشنهاد می­کنیم خرید فالوور ایرانی را در اولویت قرار دهید. البته برای تمام پیج­ هایی که محتواهای آن­ها با زبان فارسی ارائه می­شود این موضوع حائز اهمیت است.

خرید فالوور اینستاگرام را بهتر است زمانی انجام دهید که در میانه مسیر هستید. در ابتدای راه اندازی پیج توصیه می­کنیم این کار را انجام ندهید. اگر نیاز دارید که پیج شما در مدت زمان کوتاهی دیده شود خرید فالوور فوری می­تواند کمک کننده باشد. اما در این صورت نگه داشتن فالوور به توانمندی و محتوای پیج شما بستگی دارد. اگر می­خواهید خرید فالوور 100 درصد واقعی انجام دهید، پیشنهاد ما این است که از طریق سایت­ های معتبر این کار را انجام دهید. فراموش نکنید فالوور فیک می­تواند حتی موجب ریزش فالوورهای واقعی پیج شما شود. مای ممبر به عنوان یکی ار معتبر ترین سایت های ارائه دهنده خدمات برای فعالین شبکه‌ های اجتماعی با تیم حرفه و تخصصی به شما در زمینه خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور واقعی، خرید فالوور تضمینی، خرید فالوور فوری، خرید فالوور 100 درصد واقعی کمک فراوانی خواهد کرد.

اکانت بیزینسی بسازید

اگر قصد دارید که به صورت جدی در اینستاگرام فعالیت کنید، پیشنهاد ما این است که یک اکانت بیزینسی برای خود داشته باشید. در اکانت بیزینسی می­توانید به اطلاعات بسیاری از مخاطبان خود دست پیدا کنید. برای مثال شما می­توانید از طریق insight اینستاگرام تایم خالی کاربران خود را مشاهده نمایید.

همین موضوع به شما کمک می­کند که زمان دقیقی برای پست و استوری گذاشتن تعیین کنید. در نتیجه بازدید پست و استوری شما افزایش پیدا خواهد کرد. فراموش نکنید که که محتوای آموزشی با خبر با محتواهای فروشگاهی متفاوت هستند. همین مورد یعنی تجزیه و تحلیل کاربران می تواند باعث دیده شدن بیشتر پیج و در نهایت افزایش فالوور شود.

در نتیجه آنالیز پیج را به منظور ارائه بهتر محتوا می­توان یک روش مناسب برای جذب فالوور واقعی محسوب کرد. نکته آخر اینکه فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه هوشمند است که شما برای رشد در آن باید تمامی دستورالعمل­ های آن را رعایت کنید. از طرفی فراموش نکنید که اینستاگرام با توجه به فعالیت­ های پیج به آن امتیاز می­دهد و همین باعث دیده شدن پیج شما خواهد شد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GlJxw92B
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه