یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد دیروز ۱۷ اسفند تا ساعت ۱۹، به رقم ۲۶ هزار و ۲۳۷ تومان  رسید. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را کماکان ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرد.

صرافی ها بانک ها روز سه شنبه قیمت دلار را برای فروش ۲۴ هزار و ۲۷۱ تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۳۲۷ تومان خریداری می کنند.

تلاش معامله گران در جهت بالا بردن قیمت دلار / قیمت دلار در کانال 26 هزار تومان

تلاش معامله گران برای افزایش نرخ ارز

دنیای اقتصاد درخصوص روند قیمتی بازار ارز نوشته است:

شنیده ها از هسته مرکزی بازار ارز حاکی از تلاش معامله گران در جهت بالا بردن قیمت دلار است. معامله گرانی که در جریان روند های کاهشی هفته های اخیر شاخص بازار ارز دچار زیان های قابل توجهی شده بودند حال با مناسب دیدن شرایط و با عدم عرضه دارایی خود درصدد بالا بردن قیمت این ارز در کانال ۲۶ هزار تومانی هستند. دلار در روز سه شنبه به رقم ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

دیروز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه بازار ارز به روند کاهشی آغاز شده در روز دوشنبه پیشین ادامه داد. معامله گران ارزی بازار تهران که مدت نسبتا طولانی در دام روند های کاهشی گرفتار شده بودند دیروز برای دومین روز متوالی معاملات خود را با افزایش قیمت ثبت کردند.

دلار در روز شنبه ۱۴ اسفند ماه توانست در سومین تلاش خود در جهت ورود به کانال ۲۵ هزار تومانی موفق شود.  مانند دو تلاش پیشین شاخص ارزی در راستای رسیدن به این مهم، عده ای از تحلیلگران احتمال بازگشت مجدد قیمت این ارز به کانال ۲۶ هزار تومانی را مطرح می کردند.

با وجود این احتمالات دلار توانست به مدت سه روز متوالی در کانال ۲۵ هزار تومانی حضور داشته باشد. اما در نهایت و با شروع روز چهارم هفته معاملات دلاری بازار تهران مجددا به سطوح قیمتی کانال ۲۶ هزار تومانی بازگشت. نرخ اسکناس آزاد دلار در معاملات ابتدایی روز گذشته به مرز دو کانال مذکور رسید.

در حوالی ظهر روز گذشته این نرخ مجددا افزایش یافت و معامله گران از ارقامی حوالی ۲۶ هزار و ۱۵۰ تا ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان برای فروش دارایی دلاری خود سخن می گفتند و در نهایت قیمت هر اسکناس دلار آزاد در بازار سبزه میدان با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز دوشنبه به رقم ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j5kEn9A2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه