دوشنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Mon, 28 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز
آیا می‌دانستید؟

معایب بازاریابی سنتی

8 سال پیش ( 1395/2/30 )
 

آیا می‌دانستید در گذشته‌ای نه‌چندان دور روش‌هایی برای تبلیغات و بازاریابی وجود داشتند که ما اکنون به آنها روش‌های بازاریابی سنتی می‌گوییم؟

این روش‌ها، مواردی چون رادیو، تلویزیون، چاپ و نشریات و بیلبورد را شامل می‌شوند. ولی این روش‌های سنتی با وجود همه مزایا، دو عیب بزرگ دارند:

1-روش‌های گران و پرهزینه‌ای هستند. به صورتی که فقط شرکت‌های بزرگ می‌توانند هزینه و ریسک آن را بپذیرند و شرکت‌های کوچک توانایی استفاده از این روش‌ها را ندارند.

2- روش‌های بازاریابی سنتی بدون بازخورد آنی هستند. به این معنا که از این روش‌ها نمی‌شود به‌صورت آنی و سریع گزارش بازخورد گرفت؛ گزارش و بازخوردی که نشان دهد چند نفر، چگونه و چه اندازه پیام تبلیغاتی یا بازاریابی را دریافت کرده‌اند!

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری و راهکارها، کانال‌های ارتباط و توزیع جدیدی وارد عرصه بازار شدند و میان بازیگران مختلف بازار نقش ایفا کردند. در واقع، تمام مفاهیم و جریانات بازاریابی از روش‌های سنتی وارد فضای بسیار گسترده‌تر و منعطف‌تر دیجیتال شدند و ساختار و فرآیندهای جدید و ویژه خود را خلق کردند.

مقاله مرتبط:

بازاریابی سنتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/819luiIN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه