آیا میدانستید 80درصد بازدیدکنندههای شما بهدنبال 20درصد از کلمههای کلیدی شما وارد سایت شما میشوند؟ برخی از کسبوکارها مجموعه بزرگی از کلمات کلیدی را شناسایی میکنند و با تشکیل یک استراتژی کلمات کلیدی به سرمایهگذاری و بهینهسازی این کلمات میپردازند، درحالیکه تنها تعداد اندکی از این کلمات (چیزی حدود 20 درصد) 80درصد از بازدیدکنندهها را وارد سایت آنها میکنند.
با مطالعهای از طریق سایت گوگل آنالیتیکز و بررسی بازخورد کلمات کلیدی انتخابشده برای خودتان به اقدامات زیردست بزنید:
محتوای خودتان را روی بازاریابی اینترنتی متمرکز کنید. کلمات کلیدی کم کاربردتر را حذف نکنید، بلکه با کم کردن حجم تبلیغات روی آنها، حجم بیشتری از تبلیغات خود را بر 20 درصد کلمات موثرتر قرار دهید.
20درصد از کلمات کلیدی موثرتر خودتان را بهینهسازی کرده و آن را در مرکز فعالیتهای بازاریابیتان قرار دهید.