شنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۴ / Sat, 19 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(158)

طراحی فروشگاه

10 سال پیش ( 1393/11/19 )
 

پرسش: یک سوپرمارکت بزرگ را در یکی از مناطق خوب تهران مدیریت می‌کنم. تصمیم دارم چیدمان فروشگاه را از حالت سنتی به مدرن تغییر بدهم. چه توصیه‌هایی برای من دارید؟

پاسخ کارشناس: تحقیقاتی که روی حرکت چشم خریداران صورت گرفته، نشان می‌دهد که حدود یک سوم بسته‌های درون قفسه‌ها توسط خریداران نادیده گرفته می‌شود. از این رو به شما توصیه می‌کنیم محصولاتی را که می‌خواهید زودتر به فروش برسد، در معرض دید خریداران قرار بدهید.

بر خلاف باور عمومی که همه فکر می‌کنند فروشگاه‌های دارای محصولات متنوع، پرطرفدارترند، نتیجه تحقیقات نشان داده که اگر تنوع محصولات با دقت و پس از انجام بررسی‌های دقیق کاهش پیدا کند، فروش بالاتر می‌رود. بهتر آن است که قفسه‌های شما کالاهای مناسب و پرخریدار را به‌صورت گلچین شده بر مبنای نوع و سلیقه مخاطبان‌تان به نمایش بگذارند و اصراری بر ارائه همه محصولات موجود در بازار نداشته باشید.

بهتر آن است پیام‌های تصویری خود را در سمت چپ راهروها و پیام‌های نوشتاری خود را در سمت راست نصب کنید. همچنین راهروها باید حتی‌الامکان پهن باشند تا مراجعه‌کنندگان با هم برخورد نکنند. توجه به نکاتی مانند رنگ دیوارهای فروشگاه، اضافه کردن بوی خوش به فضا و نورپردازی مناسب نیز می‌تواند تجربه خرید را برای مشتریان لذت بخش‌تر کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zcQxIpSF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغری
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه