آیا میدانستید در شرایط بحرانی که در آن بسیاری از شرکتها با مسئله کاهش فروش روبهرو شدهاند، حفظ سهم بازار مهمتر از افزایش فروش است؟ یکی از تکنیکهای فروش در شرایط بحرانی، قیمتگذاری جعبهای و بستهای است. شما میتوانید چندین کالا یا خدمت را در داخل یک بسته پیشنهادی به مشتریان ارائه کنید. در این رابطه رعایت چندین نکته ضروری است:
1- قیمت پیشنهادی بسته باید از جمع تکتک قیمتهای محصول داخلی کمتر باشد.
2- تفاوت قیمت جالب توجه باشد و مشتری را به تحریک وا دارد.
3- پیشنهاد میشود در صورتی که محصول فیزیکی است، بستهبندی زیبا برای آن در نظر گرفته شود.
4- پیشنهاد میشود محصولات بسته مکمل هم باشند.