هول فودز در تازه ترین فعالیت بازاریابی اش اقدام به همکاری با اپ هد اسپیس کرده است. اپ موردنظر در زمینه تمرین های مدیتیشن و تسلط بر اعصاب دارای شهرت بسیار زیادی است. امروزه بسیاری از مردم برای تمرکز و آرامش اعصاب به سراغ اپ های مشابه می روند. نکته مهم در این میان فراتر رفتن هد اسپیس از کلیشه های رایج در زمینه حفظ تمرکز و آرامش است. این اپ با ارائه توصیه ها و ویدئوهای آموزشی به کاربرانش برای حفظ عملی تسلط بر اعصاب و روان شان در طول روز و موقعیت های مختلف کمک می کند. هول فودز در کمپین بازاریابی تازه اش به سراغ همکاری با این اپ جذاب در قالب ویدئوهای IGTV در اینستاگرام رفته است.
استفاده از غذاهای مناسب برای بهبود وضعیت روحی و روانی افراد نکته تازه ای نیست. هول فودز در کمپین تازه اش با سوفیا رو، سرآشپز مشهور و دکتر اوما نیدو، روانپزشک متخصص از دانشگاه هاروارد، همکاری داشته است. این امر به تنهایی برای فهم جذابیت کمپین تازه هول فودز کافی به نظر می رسد. هدف اصلی در مجموعه ویدئوهای این کمپین بررسی نحوه تاثیرگذاری غذاهای مختلف بر روی وضعیت روحی و روانی مردم است. نکته جالب اینکه در میان بررسی های مختلف بر روی مواد غذایی برخی از توصیه های مهم نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
امروزه بسیاری از مردم به دنبال تغییر وضعیت روحی شان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. شاید این امر بسیار عجیب به نظر برسد، اما ایجاد تغییر در غذاهایی که میل می کنیم، نقش مهمی در این امر دارد. دلیل همکاری هول فودز با اپ هد اسپیس بخشی از خدمات این اپ تحت عنوان «آشپزی براساس اصول» است. این بخش به طور کامل به بررسی نقش مواد غذایی بر روی آرامش روانی می پردازد بنابراین کمپین تازه هول فودز و هد اسپیس در واقع توسعه این بخش محسوب می شود.