برند ودافون در طول سال های اخیر حضور موفقی در عرصه بازاریابی و تبلیغات داشته است. همین امر انتظارات از کمپین های این برند را به شدت افزایش داده است.تیم بازاریابی ودافون با طراحی کمپین های تعاملی و جذاب در طول یک سال گذشته موفق به کسب جایزه های متعددی شده است. یکی از جایزه های مهم در این میان مربوط به جشنواره تلکام برند است. در مراسم موردنظر ودافون به عنوان خلاق ترین برند در زمینه تبلیغات تعاملی انتخاب شد. این شرکت فعال در زمینه ارتباطات و زیرساخت های مرتبط در طول دهه های متمادی وضعیت بسیار مطلوبی در حوزه بازاریابی و مالی تجربه کرده است. براساس گزارش موسسه Brand Z، ودافون با ارزش تقریبی 23.1 میلیارد دلار (17.8 میلیارد پوند) باارزش ترین برند در بازار بریتانیا محسوب می شود.
کمپین تبلیغاتی تازه ودافون در ماه مه سال آینده رونمایی خواهد شد. هدف اصلی از طراحی کمپین موردنظر تقویت احساس رضایت مشتریان از خدمات شرکت و همچنین نمایش سهولت خرید از ودافون است. این امر با توجه به تجربه اغلب مشتریان در طول دوران کرونا دارای اهمیت بسیار زیادی است. ارائه خدمات به ساده ترین شکل ممکن در طول دوران کرونا در دستور کار اغلب برندها قرار گرفته است، با این حال فقط تعداد محدودی از کسب و کارها موفق به رعایت این شیوه شده اند. افزایش حجم نارضایتی مشتریان نسبت به ارائه خدمات از سوی برندهای مختلف موجب توجه بازاریاب های ودافون به مزیت برندشان شده است.
برند ودافون در طول سال های اخیر اغلب محتوای بازاریابی و تبلیغاتی اش را با همکاری آژانس تبلیغاتی اوگیلوی طراحی و به نمایش درآورده است. کمپین تازه تبلیغاتی ودافون نیز از این امر خارج نیست. بر این اساس همکاری میان ودافون و اوگیلوی در طول سال آینده نیز دنبال خواهد شد. این امر با توجه به تجربه موفق همکاری میان طرفین در ماه جولای با کمپین «خودت را بی نهایت بساز» بسیار محتمل به نظر می رسید.