سه شنبه, ۴ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Tue, 24 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت یونیلیور نامی آشنا و معتبر در عرصه کسب و کار محسوب می شود. این برند در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سابقه طولانی دارد. استفاده از الگوهای رایج تبلیغات در این عرصه همراه با همکاری با مدل های مشهور همیشه مورد انتقاد برخی از کارشناس ها و مشتریان قرار داشته است. دلیل این امر بازنمایی تصویری غیرواقعی از افراد است. این امر در طول سال های اخیر به طور جدی تری از سوی کارشناس ها مدنظر قرار گرفته است. شرکت یونیلیور نیز در تازه ترین استراتژی اش نسبت به کاهش شدید همکاری با مدل ها در زمینه بازاریابی و تبلیغات برای محصولات آرایشی و بهداشتی اش اقدام کرده است. 

خداحافظی یونیلیور با مدل های حرفه ای در حوزه تبلیغات

یکی از انتقادات همیشگی از کسب و کارها مربوط به عدم توجه نسبت به گروه های اقلیت نژادی و دارای رنگ پوست متفاوت در زمینه تبلیغات است. یونیلیور در اقدام تازه ای برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تصمیم جدی برای نمایش تصویری گسترده از مردم سراسر دنیا در تبلیغاتش دارد. این امر کمک شایانی به جلب رضایت عمومی مشتریان در سراسر دنیا خواهد کرد. 

اعمال تغییرات در زمینه نحوه بازاریابی و تعامل برند یونیلیور با مدل ها و الگوی تبلیغاتی اش واکنش های مثبتی از سوی کاربران دریافت کرده است. بسیاری از مشتریان این برند نسبت به مشاهده شمولیت بیشتر در نمایندگی مردم مختلف دنیا ابراز امیدواری کرده اند. اعمال تغییرات تازه همزمان با دستیابی یونیلیور به رکورد یک میلیارد مشتری در سراسر دنیا اجرا شده است بنابراین یونیلیور با این تعداد از مشتریان خود را فراتر از یک برند بین المللی و مسئول در زمینه اصلاح عادت های اشتباه در زمینه تبلیغات و بازاریابی می داند. 

بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از آزمایش های گسترده بر روی حیوانات و همچنین بهره برداری از پوست شان تولید می شود. این امر یکی دیگر از اعتراض های گسترده نسبت به کسب و کارها را به همراه داشته است. یونیلیور در این زمینه هیچ وعده کوتاه مدتی نداده است، با این حال براساس اطلاعیه رسمی این برند تا سال 2030 استفاده از آزمایش های گسترده بر روی حیوانات به منظور تولید لوازم آرایشی متوقف خواهد شد. این امر کمک شایانی به جلب نظر طرفداران حقوق حیوانات خواهد کرد. 

امروزه یونیلیور با دسترسی به دامنه گسترده ای از مشتریان بیش از هر زمان دیگری به دنبال بازنمایی تصویری مناسب از خودش است. این امر شامل تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان به شیوه های گوناگون نظیر توقف همکاری با مدل ها و همچنین کاهش آزمایش های مختلف بر روی حیوانات است، با این حساب باید منتظر افزایش محبوبیت یونیلیور در طول سال های پیش رو باشیم.

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wYsTK28C
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه