تیک تاک در طول ماه های اخیر مرکز انتقادات بسیار زیادی قرار گرفته است. اکنون این پلتفرم محبوب اقدام به همکاری با UFC کرده است. این همکاری با هدف پخش برنامه های لایو در تیک تاک صورت می گیرد. تیم بازاریابی UFC از این به بعد برای تولید محتوا بر روی تیک تاک تمرکز خواهد کرد. البته این امر به معنای بی توجهی کامل سازمان مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی به سایر پلتفرم های اجتماعی نخواهد بود.
افزایش شهرت و محبوبیت تیک تاک در طول سال های اخیر همیشه همراه با یک انتقاد اساسی بوده است. حضور برندها و موسسه های تجاری در این پلتفرم به اندازه دیگر شبکه های اجتماعی نیست بنابراین هدف اصلی تیک تاک از همکاری با UFC رفع این مشکل اساسی خواهد بود.
بدون تردید همکاری با یکی از مسابقات حرفه ای مبارزه در جهان برای هر پلتفرمی جذاب خواهد بود. اکنون صفحه رسمی UFC در تیک تاک نزدیک به 6.5 میلیون فالوور دارد. بدون تردید در صورت ادامه یافتن همکاری میان تیک تاک و UFC شمار فالوورهای صفحه رسمی این مسابقات به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.
یکی از طرح های اصلی تیک تاک برای همکاری با UFC ترغیب بازاریاب های این برند برای تولید محتوای انحصاری در پلتفرمش است. این امر موجب ایجاد مزیت رقابتی قابل ملاحظه ای برای این پلتفرم خواهد شد. نکته جالب اینکه اغلب اوقات در زمان برگزاری مسابقات UFC کاربران به دنبال مشاهده برنامه های ویژه لیگ هستند. حضور کارشناس های مختلف و تحلیل رقابت ها یکی از بخش های جذاب برای همه کاربران است. با این حساب باید در آینده نزدیک بیش از هر زمان دیگری شاهد همکاری نزدیک میان UFC و تیک تاک خواهیم بود.
مشکلات تیک تاک در طول یک سال اخیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. این امر به طور خاص مربوط به مسدودسازی دسترسی کاربران به این پلتفرم در برخی از کشورهاست. با این حساب تلاش برای همکاری با برندها و مسابقات متنوع یکی از استراتژی های موفق برای جلوگیری از ریزش کاربران تیک تاک خواهد بود.