اسنپ چت به موازات نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس دامنه وسیع تری از اطلاعات مربوط به ترندهای برتر و همچنین برخی از تغییرات در رفتار کاربران را در اختیار بازاریاب ها قرار داده است. این امر با هدف ساده سازی فرآیند بازاریابی برای برندها در بازه زمانی سخت پیش روی صورت گرفته است.
استفاده از ترندها در حوزه بازاریابی همیشه مدنظر برندها قرار داشته است. اسنپ چت برای اطلاع رسانی دقیق به بازاریاب ها گزارش رسمی اش را تغییر و تحول ترندها در پلتفرمش را در قالب گزارشی 15 صفحه ای منتشر کرده است. این امر جذابیت بسیار زیادی برای بازاریاب ها، درست در زمان مناسب کریسمس، دارد. با این حساب مشاهد افزایش سرمایه گذاری برندها در حوزه بازاریابی در اسنپ چت امری طبیعی خواهد بود. یکی از اهداف اصلی اسنپ چت برای رونمایی از داده های تازه اش برای بازاریاب ها همین نکته است. امسال بسیاری از پلتفرم های اجتماعی در تلاش برای جلب نظر برندها و بازاریاب ها برای سرمایه گذاری تبلیغاتی هستند. بدون تردید این امر در ارتباط با سال مالی دشوار 2020 و امیدواری برای تغییر وضعیت در سال جدید میلادی است، با این حساب رونمایی اسنپ چت از امکانات جدید برای بازاریاب ها جای تعجب ندارد.