استفاده از نوستالژی در حوزه بازاریابی ایده تازه ای نیست. برند پیتزا هات در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از چنین ایده ای استفاده کرده است. این کمپین بازاریابی مهمترین و گسترده ترین کمپین پیتزا هات از زمان شیوع کرونا محسوب می شود بنابراین دارای اهمیت بسیار زیادی برای مدیران ارشد این برند است. بخشی از کمپین تازه پیتزا هات به بازسازی خلاقانه تجربه بازی قدیمی پک من اختصاص دارد.
برند پیتزا هات در کمپین تازه اش اقدام به تغییر بسته بندی پیتزاها کرده است. این بسته بندی تازه یادآوری صفحه اصلی بازی پک من است. کاربران با استفاده از دوربین گوشی همراه شان امکان اسکن کد QR مندرج بر روی بسته بندی پیتزا هات را دارند. این امر تجربه بازی پک من در کنسول های قدیمی را زنده خواهد کرد. کمپین تازه پیتزا هات به طور ویژه در آمریکای شمالی اجرا می شود. با این حال در صورت موفقیت احتمالی اش برای بازارهای جهانی نیز اجرا خواهد شد.