پپسی در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از کمپین بین المللی خود در راستای حمایت از رستوران های دارای صاحب سیاه پوست رونمایی کرده است. مسئله تبعیض نژادی در ایالات متحده یکی از موضوعات بحث برانگیز است. اکنون پپسی با تمام توان در راستای حمایت از سیاه پوستان گام برداشته است. کمک های پپسی در قالب معرفی رستوران های دارای صاحبان سیاه پوست و همچنین تضمین فروش مداوم نوشابه هایش به آنها صورت می گیرد و این امر نقش مهمی در عبور چنین رستوران هایی از شرایط سخت کرونایی خواهد داشت.
همکاری پپسی با لیگ های ورزشی امر تازه ای نیست. پپسی برای کمپین تازه اش قصد سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی و تبلیغاتی تلویزیونی را دارد. اغلب تبلیغات تلویزیونی پپسی به عنوان میان برنامه های کوتاه در زمان استراحت مسابقه های مهم به نمایش درمی آید. با این حساب شمار بالایی از مخاطب های جهانی ویدئوی موردنظر را مشاهده خواهند کرد.
رستوران ها در طول دوران کرونا سختی های بسیار زیادی را متحمل شده اند. یکی از برنامه های پپسی برای حمایت از کارآفرینان سیاه پوست در حوزه رستوران داری مربوط به فروش نوشابه های مختلف و دریافت هزینه پس از 8 هفته است. این امر موجب کاهش دغدغههای مالی کسب و کارها و امکان تمرکز بهتر بر روی عبور از شرایط بحرانی می شود. این اقدام بازاریابی پپسی از همین حالا مورد استقبال گسترده ای در میان کاربران قرار گرفته است.