برند پاندار اکسپرس یکی از فست فودهای محبوب در سراسر دنیا محسوب می شود. این برند با داشتن بیش از 2200 شعبه فروش غذای چینی در سراسر ایالات متحده یکی از مهمترین برندها برای مهاجران چینی این کشور محسوب می شود. پاندار اکسپرس هر سال کمپین خاصی برای بزرگداشت سال نوی چینی برگزار می کند. امسال وضعیت جشن سال نوی چینی به دلیل محدودیت های کرونایی متفاوت از گذشته است. همین امر کار تیم بازاریابی پاندار اکسپرس را دشوار کرد.
یکی از ایده های اصلی بازاریابی پاندار اکسپرس برای سال نوی میلادی مربوط به ارائه تخفیف های گسترده به مشتریان در صورت سفارش آنلاین از طریق سایت برند بود. این امر در سال های گذشته فقط در صورت مراجعه حضوری مشتریان روی می داد، با این حال امسال رعایت پروتکل های بهداشتی امر بسیار مهمتری از حضور مشتریان در کنار هم است.
ویدئوی اصلی کمپین پاندار اکسپرس بر روی نحوه یادگیری کودکان چینی- آمریکایی در مورد سال نوی چینی است. بدون تردید زندگی در آمریکا تاثیر فرهنگی قابل ملاحظه ای بر روی کودکان دو رگه دارد. بر این اساس ویدئوی موردنظر با هدف آموزش سنت های چینی به خانواده های آسیای شرقی طراحی شده است. بدون تردید استفاده از المان های فرهنگی بومی برای شهروندان چینی تبار بازار ایالات متحده جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت. این امر حتی کاربران چینی را نیز به ویدئوی کمپین پاندار اکسپرس جلب کرده است.
تاکید بر روی سفارش آنلاین و عدم خروج غیرضروری از خانه برای بسیاری از برندها مهم است. این امر از سوی سازمان های بهداشتی نیز به طور مداوم مورد تاکید قرار می گیرد، با این حساب وضعیت کمپین پاندار اکسپرس به طور کامل قابل درک است. این کمپین در پایان ویدئی رسمی اش از خانواده ها و شهروندان تقاضای ماندن در خانه برای سال نوی چینی را مطرح می کند. با توجه به عرضه تخفیف های گسترده از سوی پاندار اکسپرس در صورت سفارش آنلاین پیام بهداشتی این کمپین به طور مناسبی مخابره شده است.