برند اولد اسپایس در تازه ترین کمپین بازاریابی اش به دنبال روحیه بخشی به مشتریانش است. براساس گزارش موسسه بیزینس وایر، بسیاری از مشتریان در طول دوران کرونا درگیر انواع افسردگی شده اند. این امر وظیفه برندها برای تعامل با مشتریان و روحیه بخشی به آنها را تشدید می کند. کمپین این برند در تلاش برای روحیه بخشی به مشتریان تصویر یک فرد دارای مشکلات روحی و افسردگی ناشی از کرونا را ترسیم می کند. زمان انتخاب شده برای نمایش این کمپین بین نیمه مسابقه سوپربال است. دلیل این امر تلاش برای جلب نظر دامنه هرچه وسیع تری از مشتریان عنوان شده است.
کمپین اولد اسپایس با محوریت انواع شوخی ها برای مسابقه سوپربال آماده شده است. این کمپین، برخلاف دیگر کمپین های اولد اسپایس، تا به حال جزییات بسیار اندکی فاش شده است بنابراین باید انتظار یک غافلگیری مهم برای مشتریان را داشته باشیم. برند اولد اسپایس یکی از اسپانسرهای اصلی لیگ NFL است. با این حساب رونمایی از یک کمپین غافلگیرکننده از سوی تیم بازاریابی این شرکت در مسابقه سوپربال امر عجیبی نخواهد بود، با این حال اگر جذابیت این غافلگیری به اندازه کافی نباشد، نتیجه فرآیند بازاریابی اولد اسپایس شکست سختی خواهد بود.
اغلب مشتریان در بازه های زمانی خاص مانند سوپربال انتظار بهترین کمپین های بازاریابی را دارند بنابراین عملکرد برندها در این زمان به شدت زیر ذره بین خواهد بود. برند اولد اسپایس به طور معمول چنین غافلگیری هایی را موکول به مسابقه سوپربال نمی کرد، با این حال امسال به دلیل کاهش شدید درآمد این برند شرایط به طور کامل متفاوت است. همین امر حساسیت ها در مورد کمپین بازاریابی امسال اولد اسپایس و همچنین مسابقه سوپربال را افزایش داده است.