کمپین تازه نایک در برزیل همراه با استفاده از فناوری واقعیت افزوده چشم ها را به آسمان دوخته است. این امر در راستای دسترسی به برخی از محتواهای نایک از سوی کاربران دنبال می شود. رونمایی نایک از کفش های ایرمکس 2090 در شرایط شیوع ویروس کرونا آغاز شده است. بدون تردید رونمایی از محصولات در چنین شرایطی دشواری های خاص خود را دارد. برند نایک با استفاده از فناوری واقعیت افزوده به دنبال پوشش کاستی های موجود در این زمینه است.
مخاطب هدف کمپین تازه نایک در بازار برزیل برای مشاهده طرح کفش های جدید نایک در قالب واقعیت افزوده باید دوربین گوشی هوشمندش را به سوی آسمان بگیرد. به این ترتیب کاربران امکان مشاهده طرح نمایشی از کفش ایرمکس 2090 را خواهند داشت.
یکی از نکات جالب درباره کمپین تازه برند نایک امکان استفاده کاربران از انواع محتوای اختصاصی است. تیم بازاریابی نایک با همکاری دجونگا، خواننده مشهور برزیلی، اقدام به ضبط و بارگذاری ترک های اختصاصی برای کمپین اش کرده است.
شاید در وهله نخست مشاهده طرح واقعیت افزوده کفش های نایک در آسمان اندکی عجیب به نظر برسد. این طرح براساس همانندسازی طرح کلی ایرمکس 2090 مانند ابرهای آسمان طراحی شده است. به این ترتیب سبکی و حرکت سریع مانند ابر برای مخاطب هدف تداعی خواهد شد.
مطلب مرتبط: حمایت نایک از فعالیت های ورزشی در خانه
کمپین برند نایک در شرایط شیوع ویروس کرونا رونمایی شده است. بدون تردید این وضعیت بر روی جمع بندی نهایی تیم بازاریابی نایک تاثیر گذاشته است. بر این اساس کاربران نیازی به خروج از خانه برای مشاهده محتوای ویژه کمپین مورد بحث ندارند. یکی از اهداف جانبی نایک در زمینه رونمایی از کمپین تازه اش توجه به حمایت از قرنطینه خانگی بوده است، با این حساب دسترسی به محتوای اختصاصی نایک در دوران قرنطینه سرگرمی مناسبی برای کاربران محسوب خواهد شد.