شرکت نستله در تازه ترین اقدامش نسبت به فروش برخی از برندهای زیرشاخه اش اعلام موضع کرده است. بر این اساس نستله برندهای مختلف آب معدنی اش در آمریکای شمالی را برای فروش قرار داده است. این مجموعه برندها شامل پولند اسپرینگ، دیر پارک و پیو لایف می شود. ارزش کلی این برندها معدل 4.3 میلیارد دلار ارزیابی شده است. با این حساب نستله از فروش این برندها مبلغ قابل توجهی را کسب خواهد کرد.
مارک اشنیدر، مدیرعامل شرکت نستله، در اعلام نظری رسمی نسبت به فروش برخی از برندهای زیرشاخه این شرکت بر روی ضرورت سرمایه گذاری در حوزه های تازه در حال رشد تاکید کرده است. بسیاری از کارشناس ها در طول سال های اخیر نستله را به محافظه کاری بیش از اندازه در بازار کسب و کار متهم کرده بودند. با این حساب استراتژی تازه نستله نوعی واکنش نسبت به اتهامات گذشته خواهد بود. این امر برای بسیاری از برندها به معنای حضور نستله به عنوان رقیب مستقیم شان در عرصه مواد غذایی و نوشیدنی خواهد بود.
استراتژی تازه نستله در زمینه سرمایه گذاری بر روی حوزه سلامت، انواع میان وعده ها و کسب و کارهای نوآورانه است بنابراین میزان سرمایه گذاری نستله در طول ماه های پیش روی به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.