برند مک دونالد همیشه تاکید زیادی بر روی سال نو در فرهنگ های مختلف دارد. دلیل این امر امکان تاثیرگذاری بسیار بیشتر بر روی مخاطب هدف در چنین زمان هایی است. سال نو در فرهنگ آسیای شرقی منطبق با 8 فوریه است. شاید تا همین چند دهه پیش این امر برای برندهای اروپایی و آمریکایی دارای اهمیت نبود، اما امروزه به دلیل سهم گسترده آسیای شرقی از محصولات مختلف وضعیت متفاوت شده است.
کمپین مک دونالد برای سال جدید میلادی شامل همکاری با برخی از هنرمندان بومی آسیای شرقی به منظور طراحی ویدئو و همچنین تصاویر جذاب برای سال نو است. بی شک اغلب مردم در مورد افسانه های مختلف بومی در آسیای شرقی نکاتی را شنیده اند. این امر جذابیت های این فرهنگ برای مردم سراسر دنیا را افزایش می دهد. نکته جالب اینکه مک دونالد برای سال نو سنتی در آسیای شرقی برنامه تخفیف ویژه به مشتریان را دارد. مشتریان به این ترتیب با خرید هر کدام از برگرهای مک دونالد یک برگر رایگان به عنوان هدیه سال نو دریافت خواهند کرد و این امر جذابیت های بازاریابی مک دونالد برای سال نو را افزایش داده است.
انتخاب نام برای کمپین های بازاریابی همیشه امر دشواری بوده است. مک دونالد در رابطه با انتخاب نام برای کمپین جدید در آسیای شرقی بر روی نزدیک ساختن فرهنگ غربی و آسیای شرقی تمرکز کرده است. بر این اساس نام «شروع طلایی» بر روی کمپین تازه این برند گذاشته شده است. این نام بر روی شروع بهتر سال جدید، با توجه به بحران کرونا و همچنین همکاری نزدیکتر میان مک دونالد و برندهای فست فود محلی در این منطقه تاکید دارد. با این حساب مک دونالد در زمینه انتخاب نام برای کمپین تازه اش نهایت دقت نظر را به خرج داده است. یکی از دیگر از نکات جالب در مورد کمپین مک دونالد مربوط به استفاده از بازیگران بومی در آن است. این امر نقش مهمی در تاثیرگذاری بهینه کمپین خواهد داشت.