شعبه مک دونالد در سوئد در اقدامی جالب کمپینی نوستالژیک برای روزهای پایانی سال 2020 طراحی کرده است. اگر دوره جوانی شما در دهه 90 میلادی طی شده است، به خوبی با مدل موهای مشهور آن دهه آشنایی دارید. یکی از مدل موهای جالب در آن زمان به نام مک دونالد بود. این مدل شامل بلند کردن موی سر و شانه زدن از وسط بود. دلیل این نام گذاری شباهت ظاهری موی چنین افرادی به حرف M در لوگو مک دونالد است. اکنون مک دونالد پس از 3 دهه دوباره به سراغ آن الگوی نوستالژیک رفته است.
بازاریابی نوستالژیک برای تمام برندها جذابیت دارد. یکی از مزیت های این امر نمایش قدمت و سابقه برند در عرصه کسب و کار است. اگر این امر مدنظر برندها قرار نداشته باشد، با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد. مک دونالد امسال با اجرای این کمپین در سوئد قصد یادآوری خاطرات خوش گذشته را دارد. نکته جالب اینکه برخی از آرایشگاه های مردانه در سوئد با نام M شروع به فعالیت کرده اند. این آرایشگاه ها طرف قرارداد مک دونالد برای اجرای این کمپین هستند.