برند لویی ویتون یکی از نام های آشنا در صنعت مد و پوشاک است. این برند در طول دوران طولانی فعالیتش در این حوزه همیشه نوآوری های بسیار زیادی داشته است. امروزه اغلب برندهای تازه تاسیس در حوزه مد و پوشاک از الگوهای طراحی لباس و لوازم مختلف لویی ویتون الگوبرداری می کنند. با این حساب مشاهده درآمد سالانه فراوان این برند امر عجیبی نخواهد بود. براساس اعلام رسمی تیم مدیریت برند لویی ویتون در سال جاری درآمد این شرکت با 26درصد رشد در مقایسه با سال گذشته به 42.6 میلیارد دلار رسیده است. بدون تردید بهرهمندی از چنین بودجه فراوانی نقش مهمی در فعالیت لویی ویتون در عرصه کسب و کار خواهد داشت.
یکی از اقدامات تازه لویی ویتون برای استفاده بهینه از درآمد سرشارش در طول سال های اخیر خرید برندهای موفق و فعال در سایر بخش های صنعت مد و پوشاک است. این اقدام در راستای افزایش تنوع محصولات این شرکت صورت می گیرد. به این ترتیب امکان رفع تمام نیازهای مشتریان در حوزه پوشاک و مد با مراجعه به لویی ویتون و برندهای زیرشاخه اش قابل حل و فصل خواهد بود. برند لویی ویتون در تازه ترین اظهارنظر رسمی اش خبر از خرید برند لوکس Tiffany & Co داده است. برنارد آرنائولت، مالک میلیاردر برند لویی ویتون، هدف از این اقدام را افزایش دامنه محصولات شرکت عنوان کرده است.
یکی از نکات مهم درخصوص نحوه فعالیت برنارد آرنائولت در عرصه کسب و کار تلاش وی برای خرید برندهای لوکس است. به این ترتیب وی مجموعه برندهای بزرگی نظیر لویی ویتون، کریستین دیور و موت و چاندون را در اختیار دارد. نکته مهم درخصوص خرید برند Tiffany & Co از سوی لویی ویتون مبلغ بالای این معامله است. بر این اساس لویی ویتون با پرداخت 16 میلیارد دلار تمام امتیاز این برند را خریده است. مشاهده روند توسعه برند Tiffany & Co در زمینه طراحی جواهرآلات لوکس در طول چند سال اخیر به خوبی اقدام لویی ویتون را توجیه خواهد کرد بنابراین ما باید منتظر طرح های تازه لویی ویتون برای زیرمجموعه تازه اش باشیم.