سال 2021 برای بسیاری از برندها همراه با امیدواری برای بازگشت به شرایط اقتصادی مناسب است. اغلب کسب و کارها در شرایط ناشی از کرونا در سال گذشته میلادی ضررهای بسیار زیادی را متحمل شده اند. این امر اقتصاد جهانی را در شوک و رکودی بی سابقه فرو برده است. اکنون نگاه بسیاری از برندها به بهبود وضعیت بازارهای جهانی به منظور بازگشت روند فعالیت شان به حالت عادی است. بی تردید بازگشت دوباره و سریع به حالت عادی برای بسیاری از برندها غیرممکن است، با این حال امیدواری ها برای دست کم رهایی از وضعیت ناگوار سال گذشته افزایش یافته است. لینکدین به عنوان پلتفرم مخصوص کارآفرینان و کسب و کارها در تازه ترین اقدامش انتشار مجله ای دیجیتالی را در دستور کار قرار داده است. مجله «بازگشت به رشد در 2021» به طور انحصاری به عنوان مجله مکمل لینکدین طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفته است.
مجله لینکدین شامل توصیه های بسیار زیادی در حوزه کسب و کار، بازاریابی و تعامل با مخاطب هدف است. همین امر موجب افزایش توجه به لینکدین در طول یک هفته اخیر شده است. کمک به کسب و کارها برای بازیابی شرایط عادی و رهایی از مشکلات حوزه کسب و کار نکته بسیار مهمی محسوب می شود. متاسفانه بسیاری از کسب و کارها هنوز شرایط فعالیت مناسب دوباره را پیدا نکرده اند. بی تردید مشکلات بسیار زیادی پیش روی کسب و کارها برای بازگشت به شرایط به نسبت عادی وجود دارد. نکته مهم در این میان استفاده از توصیه های حرفه ای است. مجله لینکدین در برخی از بخش ها به بررسی راهکارهایی برای بازاریابی و بهبود فروش در شرایط کنونی بازارهای جهانی و محلی پرداخته است. همچنین مصاحبه هایی با برخی از صاحبان کسب و کار نیز در برنامه مجله رسمی لینکدین قرار دارد.
لینکدین در مورد استراتژی اش برای راه اندازی مجله «بازگشت به رشد در 2021» اینگونه توضیح داده است: «سال 2021 موقعیت بسیار مهمی برای بازاریابی B2B محسوب می شود. بسیاری از برندها امید زیادی به سال جدید دارند. این امر در کنار استفاده از تکنیک های بازاریابی مناسب برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان بهبود وضعیت بازاریابی برندها را به همراه خواهد داشت. نخستین شماره از محله لینکدین در 47 صفحه طراحی شده است. عمده موضوعات این شماره مربوط به شیوه های بازیابی کسب و کار و راه اندازی دوباره استارت آپ ها پس از شرایط ناگوار کنونی است. همچنین برخی اینفوگرافی ها برای کسب اطلاع کارآفرینان از شرایط بازارهای جهانی نیز مدنظر قرار گرفته است.
مطلب مرتبط: چالش بازاریابی B2B در لینکدین
اهمیت ارتباطات در دوران کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست. لینکدین در این میان پلتفرمی تخصصی برای کارآفرینان محسوب می شود. این پلتفرم در طور سال های اخیر توسعه زیادی داشته است. اکنون با رونمایی از مجله «بازگشت به رشد در 2021» مدیران ارشد لینکدین پا را یک قدم فراتر گذاشته اند. هدف اصلی لینکدین در ادامه تبدیل شدن به یک مرجع معتبر اطلاعاتی و محتوایی برای کارآفرینان در بازارهای مختلف خواهد بود.
انتشار: مجله دیجیتال لینکدین