با توجه به این امر که فاصله شبکه های اجتماعی بسیار کم شده است و نمی توان انتظار داشت که به صورت مداوم شاهد نوآوری های بسیار بزرگی باشیم. طرح های کوچک و کاربردی می تواند مرز میان موفقیت و شکست را تعیین کند.
در این رابطه لینکدین به عنوان شبکه تخصصی کسب و کار، اعلام کرده است که قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد که براساس آن کاربران می توانند در کنار نام خود، نحوه تلفظ آن را نیز به صورت یک فایل صوتی قرار دهند تا افراد بتوانند با گوش دادن به آن، اسامی را به درست ترین شکل ممکن بیان کنند. دلیل اصلی این اقدام به این خاطر است که برخی از اسامی شباهت بالایی را به یکدیگر داشته و اشتباه تلفظی می تواند باعث شود تا امکان بروز خطا در هنگام تبلیغ یک فرد، صورت گیرد. این امر درست مشکلی است که تعدادی از کاربران با آن مواجه شده اند.
در این رابطه محدودیت زمانی 10 ثانیه ای وجود دارد که کاملا برای چنین کاربردی، کافی خواهد بود. بنا بر تحقیقات انجام شده، تجربه اولیه در رابطه با اسامی کاملا تعیین کننده بوده و این موضوع سریعا به یک عادت تبدیل می شود. تحت این شرایط تغییر آن سخت خواهد بود. این امر درست موردی است که در رابطه با اسامی بسیاری از برندها خصوصا موارد چینی به علت زبان خاص آنها، شاهد بوده ایم.