برند لکسوس در طول سال های اخیر به دلیل تبلیغات نوآورانه و هیجان انگیزش مورد توجه بسیاری از کاربران و همچنین کارشناسان قرار گرفته است. امسال نیز این برند غافلگیری بسیار جالبی برای طرفدارانش داشته است. اغلب اوقات مراسم های رونمایی از خودروهای تازه هر برند دارای شور و هیجان بسیار زیادی است. امسال به دلیل محدودیت های کرونایی امکان رونمایی از سدان IS برند لکسوس به طور همیشه فراهم نشد. این امر مشکلات بسیار زیادی برای بازاریابی این برند به همراه داشته است، اما راهکارش نیز به طور جالب توجهی مطرح شده است. بر این اساس تیم بازاریابی لکسوس پیشنهاد تجربه سواری در یک سفر پنج روزه را مطرح کرده است. این امر پیشنهادی برای افراد علاقه مند به تجربه سواری با خودروی سدان IS این برند در سال 2021 است. تعیین دو هتل به هنوان آغاز و پایان سفر و رعایت کامل نکات بهداشتی در طول این سفرها از جمله مهمترین نکات در مورد کمپین بازاریابی این برند است. براساس این توضیحات نام کمپین لکسوس «عقب نشینی در حرکت» است.
نام کمپین تازه لکسوس به عقب نشینی مردم و برندها به دلیل شیوع کرونا اشاره دارد. همچنین استفاده از عبارت حرکت در این میان به تداوم فرآیند نوآوری و فعالیت لکسوس حتی در بازه زمانی سخت موردنظر اشاره می کند. این امر نقش مهمی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی ایفا می کند. اغلب اوقات کاربران به نام کمپین ها توجه ویژه ای نشان می دهند بنابراین بازاریابی برند لکسوس در این میان دارای اهمیت بسیار زیادی است.
بی تردید جهت گیری لکسوس در راستای تقویت سبک زندگی و استراحت مشتریانش در کمپین بازاریابی تازگی دارد. این امر به دلیل همکاری با موسسه Mind Body Green است. این برند در زمینه مشاوره در حوزه سبک زندگی فعالیت دارد. همکاری لکسوس با این برند در زمینه بازاریابی به منظور تاثیرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف برای رهایی هرچند کوتاه مدت از نگرانی های دوران کروناست.