برند لیز تمایل بسیار زیادی برای استفاده تبلیغاتی از ستاره های دنیای فوتبال دارد. آنها همکاری بلندمدتی با برخی از ستاره های مشهور دنیای فوتبال در طول یک دهه اخیر داشته اند. لیونل مسی به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال در طول تاریخ یکی از اهداف بازاریابی همیشگی لیز محسوب می شود. این برند تولید تنقلات در سراسر دنیا اقدام به استفاده از لیونل مسی در کمپین بازاریابی تازه اش کرده است. این کمپین با هدف جلب نظر طرفداران فوتبال در سراسر دنیا طراحی شده است. استفاده از فناوری هوش مصنوعی در این کمپین جذابیت هایش برای مخاطب هدف را دوچندان کرده است.
کمپین تازه لیز با هدف جلب نظر مخاطب هدف در آستانه برگزاری مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا طراحی شده است. نکته جالب در این میان نمایش لیونل مسی در حال کار با فناوری هوش مصنوعی است. اگر کاربران سری به سایت رسمی لیز بزنند، امکان یافتن ویدئوهایی از لیونل مسی در حال پیگیری امور مختلف با استفاده از دستیارهای صوتی یا دیگر ابزارهای دارای هوش مصنوعی را خواهند داشت. امروزه استفاده از فناوری هوش مصنوعی در میان بسیاری از مردم توسعه یافته است. ایده خلاقانه لیز برای جلب نظر مشتریان بر روی استفاده ستارگان فوتبال از فناوری مشترکی با مشتریان اشاره دارد. در این میان نیز استفاده از لیز به عنوان یکی دیگر از نکات مشترک میان این افراد مورد تاکید قرار می گیرد.
برند لیز در کمپین تازه اش نسبت به همکاری با موسسه سینتسیا اقدام کرده است. این موسسه در زمینه فناوری هوش مصنوعی و دیپ فیک تخصص دارد. بنابراین شاید در کمپین های بعدی این برند مشتریان امکان قرار دادن خود به جای ستارگان مشهور دنیا را داشته باشند. امروزه جلب نظر مشتریان یکی از مهمترین دغدعه های برندها را شکل می دهد. در این میان باید از هر امکاناتی برای دستیابی به هدف موردنظر استفاده کرد. در غیر این صورت عرصه رقابتی بازاریابی جایی برای مان باقی نمی گذارد. جهت گیری لیز به سوی استفاده از فناوری های نوین نیز باید در همین راستا ارزیابی شود.