برند لیز به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی لیگ قهرمانان اروپا همیشه برای شروع این رقابت ها کمپین ویژه ای را طراحی می کند. این بار نیز تیم بازاریابی برند لیز به مناسبت شروع دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اقدام به طراحی کمپینی با حضور برخی از فوتبالیست های مشهور دنیا کرده اند.
مسابقات ورزشی از سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا در استادیوم های بدون تماشاگر برگزار می شود. این امر موجب کاهش هیجان در هنگام برگزاری مسابقات شده است. هدف اصلی لیز از کمپین تازه اش نزدیک ساختن تماشاگران به حس و حال سابق تماشای فوتبال است. حضور لیونل مسی و پول پوگبا در کمپین جدید لیز برای طرفداران فوتبال به اندازه کافی جذاب به نظر می رسد. این کمپین 30 ثانیه ای با نمایش تماشای فوتبال از خانه شروع می شود. در این میان لیونل مسی با ضربه ای به توپ ماجرای اصلی را شروع می کند.
شاید در نگاه نخست کمپین لیز با هدف ترغیب مردم به خروج از خانه های شان طراحی شده باشد، اما این برند به خوبی نسبت به ضرورت رعایت نکات بهداشتی آگاهی دارد بنابراین به جای دعوت از تماشاگران برای خروج از خانه های شان در عمل هر خانه و بالکنش را بدل به سکوی تماشای فوتبال می کند. این امر با نمایش تصویر پول پوگبا بر روی یک دیوار بزرگ در حال گرم کردن خودنمایی می کند. سپس لیونل مسی و سایر مردم حاضر در خانه های شان به جای تماشای فوتبال از تلویزیون های شان اقدام به حضور در بالکن و تماشای فوتبال از صفحه ای بزرگ و سینمایی می کنند. این کمپین شاید به اندازه کافی برای ایجاد شور و اشتیاق در میان علاقه مندان به فوتبال جذاب نباشد، اما با توجه به محدودیت های کرونایی بهترین تلاش برای نزدیک ساختن شور و شوق تماشاگران به دوره پیش از کرونا محسوب می شود. حضور لیونل مسی و پول پوگبا در این میان جذابیت های زیادی برای تماشاگران به منظور مشاهده ویدئوی تبلیغاتی 30 ثانیه ای لیز ایجاد کرده است.