برند کروگر در تازه ترین کمپین بازاریابی اش اقدام به استفاده نوآورانه از فناوری هوش مصنوعی کرده است. فعالیت تازه کروگر در توییتر شامل استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای تبدیل عکس های کاربران پیرامون مواد غذایی و ابزارهای در دسترس شان به دستورالعمل طبخ غذا و انواع دسرهای خوشمزه است. پلتفرم اصلی بازاریابی کروگر در این زمینه فقط محدود به توییتر است. دلیل این انتخاب امکان تعامل متنی بهتر با مخاطب هدف در این شبکه اجتماعی است.
ربات مشهور Chef Bot در زمینه ارائه نسخه های مربوط به تهیه غذا در توییتر شهرت بالایی دارد. همین امر برند کروگر را به سوی یکی از جذابترین کمپین های بازاریابی چند سال اخیرش سوق داده است. تجربه تهیه غذا بدون هیچ گونه برنامه قبلی برای هر فردی خسته کننده است. همین امر با کاربست فناوری هوش مصنوعی بدل به تفریحی جالب برای مردم در سراسر دنیا شده است. نکته جالب در این میان نرخ بالای تولید محتوا پیرامون برند کروگر در طول ماههای اخیر است. با این حساب کمپین موردنظر موفقیت فراتر از انتظاری برای این برند به همراه داشته است.