دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

برای بسیاری از برندها موفقیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اقداماتی نظیر خرید فالوور های غیرواقعی برای بزرگ نشان دادن خود، میسر است، با این حال واقعیت این است که چنین اقداماتی تنها برای شما هزینه بر خواهد بود. درواقع هدف اصلی شما از فعالیت در شبکه های اجتماعی، جذب مخاطب واقعی است. به همین خاطر نیز باید به دنبال راهکارهایی برای آنها باشید. در این رابطه فراموش نکنید که بسیاری از برندها و حتی افراد، موفق شده اند تا با رعایت قوانین و روش هایی ساده، به مخاطبان میلیونی دست پیدا کنند. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا تمرکز خود را بر روی این موارد قرار دهید. در همین راستا و در ادامه به بررسی 10 مورد منتخب خواهیم پرداخت.

افزایش مخاطبان اینستاگرام

1-خود را دوست داشتنی کنید

سیاست اشتباه بسیاری از برندها این است که در تلاش برای مجبور کردن سایرین برای لایک کردن پست های خود هستند. این امر در حالی است که اگر شما جذابیت کافی را داشته باشید، مخاطبان مطلب شما را برای دیگران ارسال خواهند کرد. به همین خاطر در صورتی که با تعداد لایک کافی مواجه نیستید، در ابتدا باید به کیفیت کار خود توجه کنید. در این زمینه بررسی اقدامات مشابه برترین برندها نیز شما را متوجه دلایل محبوبیت آنها خواهند کرد، با این حال این امر به معنای کپی برداری از اقدامات آنها نبوده و تنها کافی است تا با رعایت نکاتی که با بازخوردهای مثبت همراه خواهد بود، به دنبال اقدامی منحصر به فرد باشید. در این رابطه فراموش نکنید که هر شبکه اجتماعی، بر روی یک محور خاص فعالیت دارد. برای مثال توییتر مبتنی بر ارسال پیام های کوتاه است.

مطلب مرتبط: نبرد برای جذب طبیعی مخاطب در اینستاگرام

در رابطه با اینستاگرام نیز عکس حرف اول را می زند. به همین خاطر نیز لازم است تا جذاب ترین عکس ممکن را در معرض نمایش قرار دهید. با این حال این امر به معنای پایان کار نبوده و لازم است تا از تمامی امکانات این برنامه به مانند قابلیت استوری نیز استفاده کنید. همچنین استفاده درست و هوشمندانه از تگ و هشتگ، از دیگر مواردی است که شانس دیده شدن شما را افزایش خواهد داد. عدم شخصی بودن پیج نیز از دیگر موارد مهم محسوب می شود.

2-دوستانه نسبت به کامنت ها واکنش نشان دهید

افراد ممکن است هر نظر و عقیده ای در رابطه با برند و اقدامات شما داشته باشند، با این حال شما همواره باید طبق اصول خود رفتار کنید. به همین خاطر نیز نباید از اهمیت پاسخ دادن به نظرات افراد، غافل شوید. در نهایت حتی بدترین پیام ها را نیز پاک نکنید. درواقع بی احترامی فردی دیگر، هیچ دلیلی برای خدشه دار شدن برند شما نخواهد بود. به همین خاطر نباید به نحوی رفتار کنید که افراد تصور کنند که شما تنها نظرات مثبت را در صفحه خود نگه می دارید. این امر صداقت و عدم پنهان کاری را نشان خواهد داد. همچنین این امر که افراد پاسخگویی سریع و مناسبی را از سوی شما دریافت کنند، زمینه نزدیک شدن ارتباط را فراهم خواهد کرد.

3-هشتگ ها را برگ برنده خود بدانید

هشتگ ها مطالب شما را در گروه بندی های مختلف قرار خواهد داد. این امر شانس دیده شدن را افزایش می دهد. به همین خاطر نیز لازم است تا از هشتگ های مناسب استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری را به دست آورید. در این رابطه پیدا کردن هشتگ-های پرطرفدار، نخستین اقدام شما محسوب می شود. در نهایت استفاده از یک هشتگ غیرمرتبط، اقدامی بیش از حد غیرحرفه ای محسب می شود. به همین خاطر نباید در این رابطه زیاده روی نیز کنید. برای انتخاب موارد مناسب، بررسی صفحات سایر برندها نیز اقدامی سودمند خواهد بود.

4-از اهمیت بازنشر مطالب سایرین غافل نشوید

همواره این احتمال وجود دارد که فردی تصویری از محصول شما را منتشر کند. برای مثال ممکن است یک نقاش، تصویری از محصولات شما را بکشد و آن را در صفحه خود قرار دهد. تمامی این موارد باید مورد توجه شما قرار گیرد. برای این امر، بازنشر بهترین اقدام محسوب می شود. به همین خاطر باید از افراد بخواهید تا با تگ کردن صفحه شما بر روی چنین اقداماتی، شما را مطلع سازند. در نهایت ایجاد چالش ها و مسابقات جذاب نیز به افزایش سریع مخاطبان شما منجر خواهد شد. در این رابطه تنها کافی است تا بر روی جذاب بودن و امکان انجام آن توسط همگان، توجه داشته باشید.

5-در ارسال مطالب، نظمی مشخص را رعایت کنید

هر فعالیت شما باید نظم خاصی را داشته باشد تا مخاطب بتواند با آن هماهنگ شود. با این حال فراموش نکنید که به هر میزانی که فعالیت بیشتری را داشته باشید، شانس جذب مخاطب نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در این رابطه توصیه می شود که در روز بیش از یک مطلب را ارسال نکنید. در نهایت فراموش نکنید که مطالب شما باید تنوع کافی را داشته باشد. درواقع تنها معرفی محصول، اقدامی کامل نخواهد بود. به همین خاطر نباید از لایو برای ارتباط مستقیم با مخاطبان، IGTV برای ارسال مطالب آموزشی و... غافل شد. در نهایت فراموش نکنید که در زمینه آموزش، حتی اقدامی جدی در زمینه ترجمه نیز کاملا کارساز خواهد بود. به همین خاطر در صورتی که شرایط برای فعالیت در این زمینه وجود ندارد، نباید ناامید شوید.

6-فعالیت خود را تنها به اینستاگرام محدود ندانید

بسیاری از اقدامات خارج از اینستاگرام، می تواند به افزایش مخاطبان شما کمک کند. برای مثال قرار دادن آدرس صفحه در سایت رسمی، از جمله رایج ترین آنها محسوب می شود. در این رابطه با کمی خلاقیت، می توان اقدامات بسیار متنوع و مناسبی را پیدا کرد.

7-اینفلوئنسرها را مورد توجه جدی خود قرار دهید

این افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر معرفی محصولات شما، طرفداران بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت، با این حال نباید از اهمیت ایجاد اینفلوئنسرسازی نیز غافل شوید. برای مثال از یک طرفدار خود می توانید بخواهید که به نوعی سفیر شما باشد. بدون شک با توجه و امکانات دادن به این افراد، زمینه رشد چشمگیر خود را فراهم خواهید کرد. برای مثال در صورتی که در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارید، می توانید از افراد بااستعداد در این زمینه، اینفلوئنسرهای توانایی را بسازید. به همین خاطر در این رابطه آینده نگری نیز بسیار مهم می باشد.

8-از کپشن برای هر مطلب خود استفاده کنید

در کپشن های خود حتی می توان یک سناریو جذاب را نیز تعیین کرد. در این رابطه فراموش نکنید که متن شما در عین جذابیت، نباید بیش از حد طولانی باشد. در آخر این امر که پرسشی را مطرح کنید، خود باعث افزایش واکنش ها خواهد شد. به همین خاطر نباید تنها کیفیت بالای تصاویر را کافی تلقی کنید.

9-با سایرین تعامل داشته باشید

این امر که با سایر برندهای همسو با اهداف خود هماهنگی داشته باشید، منجر به این امر خواهد شد تا بتوانید از مخاطبین یکدیگر برخوردار شوید. در این رابطه فراموش نکنید که این امر اقدامی است که تقریبا تمامی افراد فعال در اینستاگرام انجام می-دهند. برای مثال اینفلوئنسرها عکس های چند نفره می گیرند و یا افراد که ویدئو های طنز می سازند، از یکدیگر در کارهای خود استفاده می کنند. به همین خاطر نباید پیشرفت را انحصاری برای خود بخواهید.

مطلب مرتبط: راهکارهای مدرن برندها برای جذب مخاطب در اینستاگرام

10-پست های چالشی داشته باشید

این نوع مطالب به مانند یک ویروس در کمترین زمان همه گیر می شوند. درواقع این دسته از مطالب افراد را به نوعی مجبور می کنند که با سایرین به اشتراک بگذارند. درواقع نوع مطلب باید بسیار چالش برانگیز باشد. برای مثال مطالب افشاگرایانه در این دسته قرار می گیرد. به همین خاطر لازم است تا نسبت به این مطالب توجه کافی را داشته باشید.

منبع : businesscollective
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kAiqKPpv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه