برند لگو همیشه در زمینه بازاریابی مناسبتی عملکرد جذابی از خود نشان داده است. امسال نیز با وجود شرایط کرونایی لگو تدارک ویژه ای برای مخاطب هدف دیده است. این برند در تازه ترین کمپین بازاریابی اش در تلاش برای بازنمایی دورهمی های خانوادگی و سرگرمی با لگوهای مختلف است. ساختن خانه های مختلف از سوی لگو هیجان بسیار زیادی دارد. بسیاری از برندها در این مسیر بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز می کنند. نکته جالب در مورد کمپین لگو استفاده از تمام کانال های ارتباطی با مخاطب هدف است. بر این اساس ویدئوهای بازاریابی کمپین تازه لگو در شبکه های اجتماعی، کانال های تلویزیونی، سایت های مختلف و همچنین خرده فروشی های بزرگ قابل دسترسی است.
کمپین بازاریابی لگو دارای فرمت خرید مستقیم در شبکه های اجتماعی خواهد بود. این امر به طور ویژه ای در اینستاگرام و اسنپ چت دنبال می شود. هدف اصلی بازاریابی های لگو افزایش فروش مناسبتی با کمک قابلیت خرید مستقیم شبکه های اجتماعی است. این امر نقش مهمی در توسعه کمپین های بازاریابی در طول سال های اخیر داشته است.
تعطیلات کریسمس برای بسیاری از برندها اهمیتی حیاتی دارد. این امر با توجه به کاهش میزان فروش اغلب برندها در ماه های اخیر با توجه به شیوع کرونا جدی تر نیز می شود. با این حساب لگو خودش را برای رقابتی فشرده در کریسمس امسال آماده کرده است. بازنمایی دورهمی های خانوادگی یکی از نمونه های بازاریابی احساسی است. بر این اساس شاید شانس لگو برای موفقیت در کریسمس امسال بسیار بیشتر از رقبایش باشد.