شرکت فورد یکی از محبوب ترین برندهای بازار ایالات متحده و جهان محسوب می شود. خودروی برونکو این برند در سراسر دنیا طرفدارهای پر و پا قرصی دارد. اکنون این برند در تلاش برای رونمایی از سری جدید خودروهای برونکو از المان های خلاقانه و نوآورانه ای استفاده کرده است. مفهوم «بهترین تمام دوران ها» یکی از عبارت های رایج برای اشاره به پدیده های عجیب در میان مردم است. این امر موجب تاکید فورد بر روی این مفهوم در کمپین تازه اش شده است. قرابت معنایی میان عبارت GOAT (مخفف عبارت بهترین تمام دوران) با واژه بز در زبان انگلیسی محور اصلی ویدئوی بازاریابی فورد را شکل داده است.
داستان سرایی فورد برای کمپین تازه اش به طور کاملا منحصر به فردی صورت گرفته است. بازاریاب های این برند از بز به عنوان حیوانی سرسخت در محیط های کوهستانی برای معرفی سری جدید برونکو استفاده کرده اند. این امر موجب جلب نظر دامنه وسیعی از کاربران به ویدئوی موردنظر شده است. نمونه فورد به خوبی امکان موفقیت بازاریابی در صورت سرمایه گذاری خلاقانه بر روی مفهومی رایج را نشان می دهد.