برند زوم در زمان شیوع ویروس کرونا به سرعت در بین تمام جهانیان محبوب شد. درواقع این برند به عنوان محبوب ترین ابزار تماس ویدئویی و گروهی محسوب می شود، با این حال مشکلات شدید این برنامه خصوصا در زمینه تامین امنیت کاربران باعث شده است تا میزان اعتمادها به آن بسیار کم شده و بسیاری از برندهای مطرح نیز استفاده از آن را برای کارمندان خود ممنوع کنند. این شرایط باعث شده است تا فرصتی برای تصاحب جایگاه حال حاضر زوم مهیا شود. در این رابطه فیس بوک گام بلندی را برداشته و امکان تماس تصویری خود را به 50 نفر برای مدت زمان نامحدود، افزایش داده است.
نکته جالب این است که حتی می توان از افراد دیگر بدون نیاز به ثبت نام در این شبکه نیز برای اضافه شدن به تماس تصویری دعوت نمود. با توجه به این ویژگی بسیار کارآمد، پیشبینی ها حاکی از آن است که فیس بوک سریعا با استقبالی چشمگیر مواجه خواهد شد. درواقع برندی نظیر فیس بوک با سابقه فعالیت بسیار بالا، بدون شک فضایی امن تر برای کاربران محسوب می شود. با این حال باید دید که امکانات موجود در این برنامه تا چه حد قدرت رقابت با سایرین را خواهد داشت. درواقع در این زمینه شاهد تفاوت چشمگیری نبوده و ممکن است در گام بعد، فیس بوک به دنبال اضافه کردن ویژگی های منحصر به فردی باشد.