برند چیپوتل به عنوان یکی از کسب و کارهای مشهور در صنعت رستوران داریدر طول ماه های گذشته تاثیر بسیار شدیدی از شیوع ویروس کرونا پذیرفته است. همین امر تازهترین کمپین بازاریابی این برند را همراه با حال و هوایی تازه به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ساخته است. این برند از کاربران برای ضبط ویدئوهای کوتاه و پرتاب توپ بسکتبال از فاصله 53 فوتی دعوت به عمل آورده است. نکته جالب در این میان تمرکز بر روی تیک تاک به عنوان پلتفرم نوظهور و مشهور در میان کاربران نسل جوان است. بسیاری از برندها در طول ماه های اخیر به این پلتفرم روی خوش نشان داده اند.
جایزه اصلی کمپین بازاریابی چیپوتل کسب شانس امتحان منوی تازه چیپوتل یا تمام بلیت های فصل NBA تیم محبوب کاربران است. بدون تردید جایزه این کمپین هیجان لازم برای شرکت کاربران از سراسر ایالات متحده و به طور کلی آمریکای شمالی را دارد. چیپوتل در طول سال های اخیر همیشه استفاده مناسبی از شبکه های اجتماعی داشته است. این امر به دلیل توجه بالای آنها به نسل جوان و استفاده از تیم بازاریابی حرفه ای است.
با این حساب کمپین تازه این برند نیز به احتمال فراوان توجه گسترده ای در تیک تاک جلب خواهد کرد.