برند چیتوز سال گذشته یکی از بهترین کمپین های بازاریابی در مسابقه سوپربال را طراحی کرده بود. این امر انتظارات از کمپین امسال این برند بزرگ را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده است. کمپین امسال چیتوز به نام «من نبودم» با حضور برخی از ستاره های برتر هالیوود طراحی شده است. اشتون کوچر و میلا کونیس در این کمپین حضور دارند. نکته جالب در مورد کمپین چیتوز مقدمه چینی این برند از ماه های پیش برای مسابقه سوپربال بود. دلیل اصلی شهرت چیتوز در طول دهه های متمادی تولید تنقلات همراه با بسته بندی ویژه برای مسابقه سوپربال است. کمپین تازه این برند نیز بر محور جذابیت تنقلات این برند جریان دارد.
کمپین «من نبودم» به ماجرای سرقت تنقلات چیتوز میان دوستان اشاره دارد. این امر با هدف نمایش طعم و مزه منحصر به فرد چیتوز برای مشتریان صورت گرفته است. در این میان هر کدام از شخصیت های اصلی کمپین چیتوز در مورد سرقت تنقلات یکدیگر اظهار بیاطلاعی می کنند. این امر با عبارت «من نبودم» برای مخاطب هدف نمایش داده می شود. نکته جالب در این میان استفاده از آهنگ پس زمینه ای با عبارت «من نبودم» در کمپین چیتوز است. با این حساب حس و حال موزیکال به این ویدئو اضافه شده است. بی تردید مشتریان برای مسابقه سوپربال انتظار کمپین های بازاریابی جذاب و هیجان انگیزی را دارند. این امر باید به طور ویژه ای مدنظر بازاریاب ها قرار گیرد، در غیر این صورت امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان از میان خواهد رفت. کمپین تازه چیتوز در تلاش برای تحقق این هدف مهم است. با توجه به حضور شخصیت های جذاب و طراحی داستانی مناسب شانس چیتوز برای تکرار موفقیتش در عرصه بازاریابی امسال بالا خواهد بود.