بازار ربات های چت برای ساده سازی فرآیند تعامل میان برندها و مشتریان به شدت داغ است. هی دی در این میان یکی از استارت آپ های موفق در زمینه جلب نظر کسب و کارهای مختلف محسوب می شود. این ربات چت با استفاده از هوش مصنوعی و توانایی یادگیری ماشینی تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی عملکرد بازاریابی برندهای مختلف دارد. براساس گزارش رسمی شرکت هی دی ارزش این استارت آپ در ماه جاری میلادی به 6.5 میلیون دلار کانادا (معادل 5.1 میلیون دلار آمریکا) رسیده است. بر این اساس این استارت آپ وارد مرحله بازگشت سرمایه شده است.
اگرچه پلتفرم هی دی به تازگی برای برندهای آمریکای شمالی تاسیس شده است، اما برنامه اصلی این برند توسعه کسب و کارش در بازارهای جهانی است. امروزه فرآیند بازاریابی برای بسیاری از برندها دارای اهمیتی حیاتی است بنابراین استفاده از ابزارهای مناسب در این میان دارای اهمیت بسیار زیادی است. استارت آپ هی دی با ارائه خدمات منحصر به فرد موجب توجه برندهای مختلفی شده است. اگر این استارت آپ به مرحله دسترسی جهانی برسد، ارزش آن در طول مدت زمانی کوتاه چندین برابر خواهد شد. نکته مهم در این میان تمایل مدیران هی دی برای وسعت گام به گام پلتفرم شان است. این امر امکان به روز رسانی های دقیق و پرهیز از مشکلات گسترده در کارکرد ابزار موردنظر را به همراه خواهد داشت.
ارزش استارت آپ هی دی در طول شش ماه اخیر با 60 درصد رشد موجب سودآوری قابل ملاحظه ای برای مدیران و سرمایه گذارهایش شده است. بدون تردید برند هی دی برای توسعه خدماتش در سطح جهان نیاز به همکاری با یک برند بزرگ خواهد داشت. اگرچه هنوز در این رابطه تصمیم مشخصی گرفته نشده است، اما به زودی مدیران هی دی در این راستا اعلام نظر نهایی را خواهند کرد.