برگرکینگ در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از منوی یک دلاری مخصوصی رونمایی کرده است. این برند معتبر در حوزه فست فود به برخی از مشتریان از طریق درگاه پرداخت ونمو مبلغ یک دلار را هدیه می کند. شاید در نگاه نخست اعطای هدیه یک دلاری، آن هم به صورت انتقال بین حساب، ایده عجیبی باشد. نکته مهم در این میان ایده اساسی برگرکینگ برای رونمایی از منوی تازه اش است. منوی تازه برگرکینگ با شعار حمایت از مشتریان همراه است.
اگر نگاهی دقیق به منوی تازه برگرکینگ داشته باشیم، هیچ تفاوت قابل توجهی با برگرهای قبلی این برند مشاهده نخواهیم کرد. مسئله اساسی در این میان تلاش برگرکینگ برای کمک به بخشی از مشتریانش است.
این امر همگام با اتخاذ سیاست های حمایتی در ایالات متحده دنبال می شود. بازاریاب های برگرکینگ به نوعی به دنبال حمایت متقابل از مشتریان شان در دوران سخت کرونایی هستند. برهمین اساس تمام برگرهای منوی ویژه برگرکینگ به قیمت یک دلار عرضه می شود. این امر انگیزه مشتریان برای استفاده از منوی تازه برگرکینگ را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
درگاه پرداخت ونمو در طول دوران کرونا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. شمار بالایی از کاربران در دوران کرونا در تلاش برای انتقال ساده و سریع مبالغ مختلف میان یکدیگر و همچنین برندها هستند. ونمو با ارائه امکانات مختلف نگاه بسیاری از برندها را به خود جلب کرده است. درست به همین خاطر برگرکینگ در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از درگاه موردنظر استفاده می کند.
شرایط اقتصادی در طول یک سال اخیر همراه با ثبات نبوده است. این امر مشکلات بسیار زیادی برای کسب و کارها ایجاد کرده است. برگرکینگ در این میان فقط به فکر بهبود وضع مالی خودش نیست. توجه به مشتریان در استراتژی کسب و کار برندهای بزرگ همیشه مشهود است. کمپین تازه برگرکینگ این گرایش را به خوبی نشان می دهد.