آمازون به عنوان بزرگ ترین فروشگاه آنلاین جهان، نیاز زیادی به تجهیزات جهت تحویل سفارشات داشته و در راستای کاهش تولید کربن و تبدیل شدن به یک برند سبز، از ون های خود رونمایی کرد. این وسیله جذاب با همکاری استارت آپ آمریکایی به نام ریوین تولید شده و قرار است که از سال آینده، به صورت گسترده مورد استفاده قرار گیرد. این محصول جذاب در کنار طراحی خاص خود که دید بهتری را برای راننده به همراه دارد، از تکنولوژی های جدیدی نظیر دوربین 360 درجه و دستیار رانندگی بهره مند است.
همچنین در این محصول به راحتی و امنیت رانندگان، توجه ویژه ای شده است. درواقع در طراحی این وسیله از چند هزار راننده ون، نظرسنجی شده است. حال باید دید که این محصول جذاب، تا چه اندازه می تواند مطابق ادعاها باشد. درواقع با توجه به این امر که توجه بیشتر به محیط زیست به یک ترند جدی تبدیل شده است، احتمالا تا چند سال آینده، برندهایی که توجهی به این مسئله نداشته و در این مسیر اقدامی را انجام نمی دهند، مورد بی توجهی خریداران قرار خواهند گرفت، به همین خاطر این اقدامات برای بقای شرکت ها نیز ضروری خواهد بود.