در هفته گذشته یکی از ون های تحویل سفارشات برند آمازون در شهر روزول در ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای وارد خانه یک مشتری نگون بخت شد. بدون تردید این عبارت بیشتر به داستان های تخیلی شباهت دارد. اگر تصاویر متعددی در مورد این حادثه در دسترس قرار نداشت، باور این امر بسیار دشوار بود. براساس گزارش پلیس شهر روزول خودروی تحویل سفارشات آمازون به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز وارد خانه یکی از مشتریان شده است.
خوشبختانه حادثه موردنظر مصدومیتی برای راننده و ساکنان در خانه نداشته است. برند آمازون هنوز اعلام موضع رسمی در قبال این حادثه نداشته است، با این حال به احتمال زیاد علاوه بر هزینه تعمیر خانه موردنظر گزینه ای دیگر برای دلجویی از مشتری نگون بخت مطرح خواهد کرد. به هر حال ورود به خانه مشتریان و آسیب رساندن به آن تحت هر شرایطی تاثیر منفی بر روی وضعیت برند خواهد داشت.