کوکاکولا به تازگی کمپین ویدئویی با هدف رونمایی از نوشابه های بدون قندش در طعم های مختلف طراحی کرده است. هدف اصلی از چنین کمپینی نمایش توجه این برند به ورزشکاران در تولید انواع نوشابه هایش است. کمپین «خوشمزه به طور باورنکردنی» در تلاش برای ایجاد ارتباط میان خاطرات مشترک مشتریان از کوکاکولا و تماشای ورزش بسکتبال است.
کوکاکولا برای جلب نظر مشتریان به کمپین تازه اش از صحنه های ماندگار ورزش بسکتبال استفاده کرده است. یکی از صحنه های ماندگار موردنظر مربوط به مسابقات دانشگاهی میان کارولینای شمالی و هیوستون در سال 1983 است. آن مسابقه به دلیل صحنه های جذاب و رقابت حساس میان دو تیم در ذهن بسیاری از طرفداران این ورزش ماندگار شده است. نمایش تبلیغات کوکاکولا در آن مسابقه و همچنین ایجاد ارتباط میان صحنه های مختلف آن رقابت با نوشابه های تازه برند نکته جالبی است. یادآوری آن صحنه ها در کمپین «خوشمزه به طور باورنکردنی» به طور ناگهانی به پرش به سوی آینده بسکتبال همراه است. این امر استفاده از نوشابه های زیرو کوکاکولا برای ورزشکاران و علاقه مندان به بسکتبال را نشان می دهد.
فضای کمپین تازه کوکاکولا علاوه بر تاکید بر نوستالژی به شدت فانتزی نیز هست. این امر برای بسیاری از مشتریان هیجان برانگیز است. این برند برای توسعه هرچه بهتر کمپین بازاریابی اش اقدام به همکاری با برخی از اینفلوئنسرهای مهم نیز کرده است. وانسا و ورونیکا مرل نام های آشنایی در حوزه شبکه های اجتماعی هستند. این دو خواهر دوقلو به عنوان اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارند. کوکاکولا برای جلب نظر مشتریان به کمپین تازه اش از این دو اینفلوئنسر برای توسعه کمپینش استفاده کرده است.