یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

هم اکنون که در فصل تابستان هستیم و روزهای طولانی تر و هوای گرم تری داریم، به تدریج به نیمه سال نیز نزدیک می شویم. زمان به سرعت می گذرد و باید از فرصت ها استفاده کنیم. گویی همین دیروز بود که ما در حال تنظیم اهداف تجاری جدید برای سال جدید بودیم!

اکنون من در حال بررسی اهدافم هستم. به چند هدف دست یافتم؟ چند هدف ناقص است و به چه تغییراتی در ادامه مسیرم نیاز خواهم داشت؟ شما نیز باید دقیقا همین کار را انجام دهید.

هدف گذاری یک فرآیند سالی یک بار نیست. چنانچه در دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش خود مصمم هستید، باید دائما مسیر حرکت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که در مسیر درستی گام برمی دارید.

هم اکنون و در نیمه سال، زمان ارزیابی اهداف بازاریابی است.

مطلب مرتبط:ارزیابی اهداف بازاریابی و تصحیح و تکمیل آنها بنابر شرایط موجود / دوباره می‌ سازمت هدف!

اهداف شما باید همچنان منطقی و عقلانی باشند

6 ماه زمان زیادی است. شاید برنامه تجاری شما تغییر کرده باشد و یا به تمام اهداف خود دست یافته اید. گاهی آینده مطابق میل ما نیست و هیچ ایرادی ندارد. فقط باید تغییراتی به وجود آورید.

پیش از ارزیابی اهداف، به برنامه خود در ابتدای سال مراجعه کنید تا از هماهنگی آن با ماموریت نهایی و ارزش های شرکت مطمئن شوید. آیا اهداف شما همچنان شما را به مقصد دلخواه خواهند رساند؟

چنانچه اهداف منطقی نیستند و یا به تمام آن ها دست یافته اید، باید دست به کار شوید. طرح و نقشه خود را به سمت نیازهای تجاری جدید هدایت کنید و یا اهداف بزرگ تری برای ادامه سال داشته باشید.

ارزیابی میزان رضایت مشتریان

هنگام گسترش آژانس یا تجارت، رضایت مشتری یکی از مهم ترین فاکتورها خواهد بود. میزان بازدیدکنندگان وب سایت شما و یا لایک های پست های اخیر اینستاگرام چنانچه باعث ایجاد شادی یا رضایت در مشتری نشوند، کوچک ترین ارزشی نخواهند داشت.

من میزان رضایت را با بررسی مشتریان تکراری و همچنین نظرات آن ها در رابطه با آژانس می سنجم. نظرسرنجی ها نیز راهی موثر برای ارزیابی رضایت و دریافت بازخورد هستند.

اکنون که در نیمه سال قرار داریم، زمانی را به صحبت با مشتری اختصاص دهید. میزان رضایت آن ها را بسنجید و از مشکلات و نیازهای آن ها آگاه شوید. شما باید از این بازخوردها در طول 6 ماه آینده استفاده کنید.

بازگشت سرمایه را در نظر داشته باشید

به عنوان یک کارآفرین، شما احتمالا می دانید که برای کسب درآمد باید پول خرج کنید. تنها چند برند انگشت شمار بدون صرف هزینه درآمد به دست می آورند. با این حال، هر بار که بر روی بازاریابی سرمایه گذاری می کنید، باید این پول را از طریق فروش و مشتریان جدید مجددا به دست آورید. چنانچه بدون هدف پول خرج می کنید و انتظار بازگشت دارید، احتمالا نتیجه ای نخواهید گرفت.

به میزان هزینه خود بر روی بازاریابی، جذب مشتری و تبلیغات توجه کنید. سپس باید میزان هزینه هر مشتری را به دست آورید. چنانچه سرمایه گذاری شما بیش از بازگشت است، نیاز به تغییر دارید.

برای تقویت بازگشت سرمایه طرح بازاریابی خود را شیفت کنید. به روش های بازاریابی موثر توجه داشته باشید و انرژی خود را بر روی آن ها متمرکز کنید.

مطلب مرتبط: هدف برنامه‌ ریزی بازاریابی

حرکت به سمت پایان سال

ما به زودی وارد نیمه دوم سال خواهیم شد. چنانچه هنوز به اهداف خود دست پیدا نکرده اید، همچنان فرصت برای شیفت استراتژی و دریافت نتایج بهتر وجود دارد. با این حال، باید سرعت خود را بالا ببرید. زمان به سرعت خواهد گذشت.

زمان خود را صرف استراتژی های فروش و بازاریابی بی فایده نکنید. اهداف خود را تغییر دهید، به مخاطبان خود گوش کنید و با تمرکز بر بازگشت سرمایه، به اهداف بازاریابی خود تا پایان سال دست پیدا کنید.

منبع : inc
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iz8UdGy6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه