فیس بوک روز جمعه قابلیت تجاری جدیدی را به پلتفرم پیام رسان اختصاصی خود یعنی فیس بوک مسنجر افزود تا به صاحبان مشاغل اجازه دهد با مشتریان خود بهتر در ارتباط باشند.
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت زد دی نت، شرکت فیس بوک روز گذشته اعلام کرد که پلتفرم پیام رسان فیس بوک مسنجر به قابلیت جدیدی به روزرسانی شده است که این پیام رسان را تجاری سازی کرده و ارتباط میان مشتریان و صاحبان شرکت ها و مشاغل را بهبود می بخشد.
نسخه ۲.۴ فیس بوک مسنجر شباهت بسیار زیادی به قابلیت واتس اپ تجاری ( Whatsapp business ) دارد که به فناوری هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و یادگیری ماشینی مجهز است.
این بروزرسانی در حالی منتشر شده است که تنها یک هفته پس از رویداد و کنفرانس توسعه دهندگان F۸ فیس بوک می گذرد.
بر اساس گفته های فیس بوک، بالغ بر ۲۰۰ هزار توسعه دهنده در پلتفرم فیس بوک مسنجر فعالیت کرده اند و بیش از ۸ میلیارد پیام نیز در عرض مدت یک ماه، میان مشتریان و شرکت های داوطلب و منتخب رد و بدل شده است.
همه این آمار و گزارش ها حاکی از آن است که به زودی باید منتظر نسخه و اپلیکیشن جداگانه ای از این پیام رسان آبی رنگ باشیم.