سه شنبه, ۶ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Tue, 26 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

بر اساس تازه ترین یافته های پژوهشگران فعال در حوزه فضای مجازی و رسانه، شبکه اجتماعی اینستاگرام با افزایش محبوبیتش در سالهای اخیر، توانسته صنعت گردشگری و توریسم را در جهان متحول کرده و رونق خاصی ببخشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت گلف نیوز، بر اساس نتایج تحقیقات جدید، شبکه اجتماعی اینستاگرام نحوه گردشگری گردشگران داخلی و خارجی را در جهان تغییر داده است، به گونه ای که هم اکنون بیشتر مردم به دنبال آن مکان هایی برای سفر و گردش هستند که عکس های زیبای آن را در صفحات مجازی موجود در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشاهده کرده اند.

این روزها که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت تاثیر قابلیت های جدید و جذاب آن بسیار بیشتر از پیش شده است، بسیاری از مردم به دنبال کشف تصاویر جدید از مکان های جغرافیای خاص و قطب های گردشگری جدیدی در داخل و خارج از کشورشان هستند.

این تصاویر که معمولا در صفحات مجازی و یا در هشتگ های معروف در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، از تعداد لایک های بسیاری برخوردار می شوند و همین امر موجب می شود به بسیاری از کاربران دیگر هم پیشنهاد شود و بدین ترتیب، تصاویری که بیشتر توسط کاربران دیده و لایک شده اند، در صدر پیشنهادات اینستاگرام به کاربران جدید قرار می گیرند.

حالا پژوهشگران به تازگی در جدیدترین تحقیقاتی که انجام دادند، به این نتیجه رسیده اند که تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام سلیقه و تمایل شهروندان به گردشگری را تغییر داده است بدین ترتیب که آنها با مشاهده و کشف نقاط جغرافیایی جدید و مناظر طبیعی و تاریخی، به مشاهده آن از نزدیک و سفر کردن به منطقه مذکور علاقمند می شوند بنابراین می توان گفت که اینستاگرام توانسته است نقش پررنگی در رواج توریسم و گردشگری اعم از بوم گردی، طبیعت گردی و گردشگری خارجی ایفا کند.

این تحقیقات می تواند به معنای آن باشد که اینستاگرام از پتانسیل های بسیار زیادی برخوردار است تا در زمینه های مختلف نظیر توسعه و رواج صنعت گردشگری و توریسم به کار گرفته شود.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده های سنی کرده اند.

بر اساس آخرین تحقیقات و آمار منتشر شده در ژانویه سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، بیشترین تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به کشورهای ایالات متحده آمریکا با بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر، برزیل با بیش از ۵۷ میلیون و اندونزی با ۵۳ میلیون کاربر فعال در ماه، هند با ۵۲ میلیون، ترکیه با ۳۳ میلیون، روسیه با ۲۹ میلیون، ایران با ۲۴ میلیون، ژاپن با ۲۲ میلیون، انگلستان با ۲۱ میلیون و مکزیک با ۲۰ میلیون کاربر فعال در ماه تعلق دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vTDABQaN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه