جمعه, ۲ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Fri, 22 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

خبرنامه حرفه ای به معنای فرستادن خبرنامه و ایمیل برای کسانی است که خود درخواست اطلاعات کرده اند. این شیوه در مقابل ارسال اسپم یا هرزنامه قرار می گیرد زیرا دسته دوم برای کسانی فرستاده می شوند که درخواست هیچ اطلاعاتی نکرده اند و کاری غیرقانونی است. با این روش می توان مطمئن شد هم ایمیلی که می زنید قانونی است و هم می توانید در فضای مجازی توجه مشتریان را جلب کنید. یکی از موفق ترین راه ها برای آنکه به شما اجازه دهند برای شان خبرنامه حرفه ای بفرستید، ارسال چند ایمیل دارای اطلاعات مفید درباره تخفیف ها، نکات استفاده از محصول و مواردی از این قبیل است.

به گزارش هورموند، مردم مشترک خبرنامه حرفه ای آنلاین می شوند، چراکه با مطالعه آنها می توانند در زمان مقتضی برای نیازهای خود راه حل هایی فوری بیابند. آنها به اطلاعات کلی و طولانی نیازی ندارند و دوست ندارند با خبرنامه های بی پایانی روبه رو شوند که در فاصله های زمانی اندک برای شان ارسال می شود. خبرنامه مطلوب آنان باید دارای این موارد باشد:

- اخبار مربوط به کار از طرف کارفرما یا سازمان های تجاری، یا اخبار مربوط به سرگرمی ها و نیازهای شخصی شان

- اخبار مربوط به قیمت ها، فروش و پیشنهاد ها ویژه

- خبر برگزاری رویدادها.

توجه داشته باشید که لغت کلیدی خبر و اخبار است. خبرنامه خود را با مطالب به روز، مفید و متناسب ارسال کنید تا خوانندگان منتظر دریافت آن باشند.

و اما طریقه نوشتن خبرنامه حرفه ای الکترونیکی به چه صورت است؟

مردم در انتظار پیام های آنلاینی هستند تا با آنها به طور رودررو و شخصی صحبت کند. هنگام نگارش خبرنامه مطالب را طوری تنظیم کنید که گویا رودررو با آنها در ارتباط هستید. مطالب باید ساختار زبانی درستی داشته باشند. از اصل موضوع بگویند لحن نوشتار باید صمیمی باشد اما رسمیت و لحن تجاری داشته باشد. خبرنامه ها را روزانه یا هفتگی تهیه کنید و ایمیل های خود را ماهانه یا فصلی تا جایی که نیازها اقتضا می کند بفرستید.

حال چگونه لیست ارسال خبرنامه را بسازیم؟

هیچ وقت خبرنامه را برای کسی که آن را درخواست نکرده نفرستید، هیچ وقت! به جای این کار وقت بگذارید تا به افراد در مورد خبرنامه خود اطلاع رسانی کنید و از آنها بخواهید برای دریافت آن مشترک شوند. هنگام تدارک لیست خود به موارد زیر دقت کنید:

- عضویت را ساده کنید.

- به هر عضویتی با یک پیام تشکر پاسخ دهید و راهی ساده برای مشتریان قرار دهید تا علایق شان را تصریح یا عضویت خود را متوقف کنند.

- اسامی موجود در لیست خود را آشکار نکنید. نرم افزار شما باید ارسال خبرنامه را به نحوی انجام دهد که گیرندگان نتوانند نام دیگر گیرنده ها را بر آن ببیند.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sMgwCmSi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه