یک آگهی سرگرم کننده در انگلستان، محصول آژانس تبلیغاتی Adam & Eve / DDB لندن، برای تبلیغ کامیون مدل T-Roc بر روی یک گوسفند نر جوان دلیر و شجاع متمرکز است که با پشم زیاد و مشکی و اعتماد به نفس زیاد به دنیا می آید و با رشد کامل ظاهر یک گوسفند بالغ را پیدا می کند.
گوسفند در زندگی خود به سگ گله، کشاورز، گاو نر و غیره متعهد است اما با قرار گرفتن جلوی خودروی مدل T-Roc SUV نیمه گمشده خود را پیدا می کند. همگام با ترانه کلاسیک Are you gonna gomy way اثر خواننده و ترانه سرای آمریکایی، لنی کریویتز، کارگردان این آگهی تبلیغاتی با فضای شاد یعنی نیک گوردون، از شرکت فیلمسازی Somesuch آمده است.
در این شرایط عجیب و شگفت انگیز، شخصیت گوسفند به طور کلی در فضای گرافیک کامپیوتری به وسیله شرکت تولیده کننده جلوه های ویژه MPC خلق گردید. به گفته کارگردان خلاقیت 3D شرکت MPC، نیاز به یک گوسفند جوان با ویژگی های واقعی و قابل درک و پایبندی به آناتومی فیزیکی احساس می شد. ایجاد یک حس واقعی، زیرکانه و با لطافتی به معنای واقعی در این میان نکته کلیدی به شمار می رفت.
انیمیشن و صحنه های بیش از حد رویایی باعث از دست رفتن حس باورپذیری می شود. احساسات و داستان سرایی در این آگهی تبلیغاتی با موضوع «اعتماد به نفس بالا در بدو تولد» از ظاهر زیبا و قدرتمند قهرمان ما بدون نیاز به عضلات پرورش یافته و بیش از حد بزرگ سرچشمه می گیرد.