پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آژانس UM در کلمبیا تصمیم گرفته بود تفکر کسانی را که فکر می کردند مد فقط برای افراد ثروتمند جذاب است، تغییر دهد و با تبدیل آنها به بخشی از مد می خواست برند را به آنها نزدیک کند؛ زیرا مد به همه تعلق داشت و نه به بخشی از جامعه.

اجرا

به گزارش  ام بی ای نیوز، H&M براساس برنامه رسانه اش که آن هم به نوبه خود با توجه به موقعیت مکانی افراد شکل گرفته بود، توانست خود را به مردم نزدیک تر کند و به آنها بگوید مد، با قیمت های مناسب در دسترس همه است.

آژانس از رسانه های محیطی و موبایل در ترکیب با اپلیکیشن WAZE کمک گرفت. در این فعالیت هم مردمی که نزدیک به فروشگاه های H&M بودند مورد هدف قرار می گرفتند و هم کسانی که در مسافت های دورتری از مراکز خرید بودند، آنها می خواستند همه به مراسم افتتاحیه بیایند.

موبایل و دنیای دیجیتال ارتباط زیادی با مخاطب هدف داشتند پس UM تصمیم گرفت از این نقاط تماس برای برقراری ارتباط با مخاطب استفاده کند. مسابقه ای با عنوان «رقابت» VIPدر شبکه های اجتماعی (فیس بوک و توییتر) طراحی شد، هدف این مسابقه هم در معرض دید قرار گرفتن و هم هدایت مردم به خبرنامه H&M بود. 

مسابقه VIP  با حضور اینفلوئنسرهایی در حوزه های مختلف اجرا شد؛ 12 شخصیت از میان DJها، VJها (مجریانی که موزیک ویدئوها را در برنامه های زنده معرفی می کنند)، مدل ها، عکاسان، وب لاگ نویسان حوزه مد و بازیگران انتخاب شدند و لباس های H&M را به تن کردند. حال مردم باید انتخاب می کردند که لباس ها به کدام یک از این افراد بیشتر می آید. مردم با رأی دادن شان مجوز ورود به میهمانی VIP برند را به دست می آوردند. جایزه ۲۰۰ دلاری H&M را نباید فراموش کنیم؛ این جایزه برای خرید در فروشگاه های H&M مورد استفاده قرار می گرفت.

همزمان با این کار، H&M مسابقه ای را در ایستگاه های اصلی رادیوی کشور راه انداخت که برندگان آن می توانستند به Coachella(یک فستیوال هنر و موسیقی در کالیفرنیا) بروند. این مسابقه بسیار مورد توجه قرار گرفت. میزان آگاهی از برند افزایش یافت و افراد زیادی برای حضور در رویداد برند تمایل پیدا کردند.

نتیجه

هدف کمپین جذب ۳۹۹۰ نفر در رویداد افتتاحیه برند بود و این تعداد به ۸۰۰۰ نفر رسید.    

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vEbptleD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه