آژانس UM در کلمبیا تصمیم گرفته بود تفکر کسانی را که فکر می کردند مد فقط برای افراد ثروتمند جذاب است، تغییر دهد و با تبدیل آنها به بخشی از مد می خواست برند را به آنها نزدیک کند؛ زیرا مد به همه تعلق داشت و نه به بخشی از جامعه.
اجرا
به گزارش ام بی ای نیوز، H&M براساس برنامه رسانه اش که آن هم به نوبه خود با توجه به موقعیت مکانی افراد شکل گرفته بود، توانست خود را به مردم نزدیک تر کند و به آنها بگوید مد، با قیمت های مناسب در دسترس همه است.
آژانس از رسانه های محیطی و موبایل در ترکیب با اپلیکیشن WAZE کمک گرفت. در این فعالیت هم مردمی که نزدیک به فروشگاه های H&M بودند مورد هدف قرار می گرفتند و هم کسانی که در مسافت های دورتری از مراکز خرید بودند، آنها می خواستند همه به مراسم افتتاحیه بیایند.
موبایل و دنیای دیجیتال ارتباط زیادی با مخاطب هدف داشتند پس UM تصمیم گرفت از این نقاط تماس برای برقراری ارتباط با مخاطب استفاده کند. مسابقه ای با عنوان «رقابت» VIPدر شبکه های اجتماعی (فیس بوک و توییتر) طراحی شد، هدف این مسابقه هم در معرض دید قرار گرفتن و هم هدایت مردم به خبرنامه H&M بود.
مسابقه VIP با حضور اینفلوئنسرهایی در حوزه های مختلف اجرا شد؛ 12 شخصیت از میان DJها، VJها (مجریانی که موزیک ویدئوها را در برنامه های زنده معرفی می کنند)، مدل ها، عکاسان، وب لاگ نویسان حوزه مد و بازیگران انتخاب شدند و لباس های H&M را به تن کردند. حال مردم باید انتخاب می کردند که لباس ها به کدام یک از این افراد بیشتر می آید. مردم با رأی دادن شان مجوز ورود به میهمانی VIP برند را به دست می آوردند. جایزه ۲۰۰ دلاری H&M را نباید فراموش کنیم؛ این جایزه برای خرید در فروشگاه های H&M مورد استفاده قرار می گرفت.
همزمان با این کار، H&M مسابقه ای را در ایستگاه های اصلی رادیوی کشور راه انداخت که برندگان آن می توانستند به Coachella(یک فستیوال هنر و موسیقی در کالیفرنیا) بروند. این مسابقه بسیار مورد توجه قرار گرفت. میزان آگاهی از برند افزایش یافت و افراد زیادی برای حضور در رویداد برند تمایل پیدا کردند.
نتیجه
هدف کمپین جذب ۳۹۹۰ نفر در رویداد افتتاحیه برند بود و این تعداد به ۸۰۰۰ نفر رسید.