رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از برگزاری دو ماراتن تولید محتوا در بخش کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد.
به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سیدمرتضی موسویان با اشاره به آغاز یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از شنبه ۲۰ آبان و در محل مصلای تهران گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت های فعال با فعالیت های صورت گرفته در حوزه رسانه های دیجیتال در تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.
حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.
وی با اشاره به همزمانی برگزاری این نمایشگاه با هفته کتاب تاکید کرد: در چند سال گذشته نقش و اهمیت رسانه های دیجیتال در میان مردم بیش از پیش شده است و این رسانه ها در کنار رسانه های مکتوب وظیفه اطلاع رسانی صحیح و سریع به مردم را برعهده دارند و به همین دلیل تقویت این رسانه ها و آشنا کردن بیشتر مردم با آنها ضرورتی انکارناپذیر است که این مهم یکی از اهداف نمایشگاه است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از دیگر بخش های جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه های ویژه برای فعالان این بخش و همچنین نشست های تخصصی در مورد بخش های مختلف نمایشگاه است.
موسویان تصریح کرد: دو ماراتن تولید محتوا در بخش کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) با حضور فعالان این بخش نیز از دیگر برنامه های یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال است.
وی برگزاری این نمایشگاه را بزرگ ترین رویداد در حوزه تولید محتوای دیجیتال در کشور خواند و گفت: این نمایشگاه در ۹ بخش پایگاه های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، نشر دیجیتال، دانش دیجیتال، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کسب و کار های نوپا (استارت آپ ها) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روز شنبه پذیرای بازدیدکنندگان است.